Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games zo vloeiend mogelijk kunnen spelen. Verder doe ik een av-opleiding waarbij ik vaak moet monteren, en ga ik deze pc ook gebruiken als ik in de toekomst voor werk moet monteren. Ik gebruik nu een laptop waarop ik nauwelijks kan renderen en de playback niet te harden is. Graag zou ik zonder problemen gebruik willen maken van de Adobe applicaties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1000 excl. besturingssysteem en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb na wat gesurf op het tweakers forum (en na wat reacties onder dit topic) het volgende lijstje samengesteld:
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Zouden jullie mijn samenstelling kunnen beoordelen en waar nodig verbeteringen kunnen maken? Zijn er onderdelen in mijn samenstelling die niet samen gaan? Kan ik nog ergens op besparen en daarmee ergens anders winst behalen? Kortom, wat kan ik nog beter doen? Thanks!!
Ik wil de nieuwste games zo vloeiend mogelijk kunnen spelen. Verder doe ik een av-opleiding waarbij ik vaak moet monteren, en ga ik deze pc ook gebruiken als ik in de toekomst voor werk moet monteren. Ik gebruik nu een laptop waarop ik nauwelijks kan renderen en de playback niet te harden is. Graag zou ik zonder problemen gebruik willen maken van de Adobe applicaties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1000 excl. besturingssysteem en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb na wat gesurf op het tweakers forum (en na wat reacties onder dit topic) het volgende lijstje samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,90 | € 444,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 67,35 | € 67,35 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte G750H | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 124,99 | € 124,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.061,08 | ||
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Zouden jullie mijn samenstelling kunnen beoordelen en waar nodig verbeteringen kunnen maken? Zijn er onderdelen in mijn samenstelling die niet samen gaan? Kan ik nog ergens op besparen en daarmee ergens anders winst behalen? Kortom, wat kan ik nog beter doen? Thanks!!
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2019 11:20 ]