Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2de hands laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Krisnata
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-11 18:56
[b]Wat ga je met je laptop doen?
De laptop dient voor dochter van 13 jaar. Wat schoolwerk, smartschool, youtube muziek of filmpjes kijken.

Wat is je budget?
Eerder beperkt omdat we binnen 2 jaar een nieuwe kopen op school (verplicht). Onze vaste computer is 12 jaar oud. De laptop zou zijn om die 2 jaar te overbruggen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik kwam deze 2de hands tegen via facebook bij iemand in eigen gemeente.
Hp probook 650 G1
Met docking station
Met tal van mogelijke aansluitingen
15.6inch
Windows 10 pro 64 bit
Intel core i5-4200
2.50ghz
4 Threads
240gb opslagruimte! SSD samsung
Start op in 7 seconden
Opent alles 10x sneller
NIEUW
8 ramgeheugen ddr3!
Intel HD graphics 4600
1920x1080@60Hz
Usb3.00
Dvd super multi recorder
Office 2019 word,exel,powerpoint
Webcam
Wifi
Kaartlezers

En dit voor 275 euro.

Wat denken jullie?

Alle reacties

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:15

Yucon

*broem*

Moet ze hem meenemen? Ik vind die probooks eerlijk gezegd nogal lompe ondingen, zeker in dit formaat. En ik kan niet met die toetsenborden overweg. Je drukt ze zo makkelijk in dat m'n vingers erover struikelen maar ik kan me voorstellen dat ze dat niet zo'n punt vindt als ze niets anders gewend is.

edit: net over dat ene zinnetje heengelezen. M'n afkeer tegen probooks zit diep :+

[ Voor 24% gewijzigd door Yucon op 21-11-2019 21:52 ]

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou wat op V&A kopen. Facebook vertrouw ik niet. Ik vind de laptop eerlijk gezegd aan de goedkope kant trouwens. Dat is vaak een slecht teken. Verder prima laptop. Ik vraag me wel af of dat een legale versie is van office 2019 en niet eentje van surfspot of één of andere reseller van grijze keys.

.

• Krisnata
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-11 18:56
Waarschijnlijk domme vraag maar hoe kun je weten of je een legale versie office 2019 hebt?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Krisnata schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:48:
Waarschijnlijk domme vraag maar hoe kun je weten of je een legale versie office 2019 hebt?
Vraag de verkoper om een officiele factuur van de aankoop. Keys zijn tegenwoordig makkelijk van internet te halen, dus zonder factuur van een officiele verkoper zou ik het niet vertrouwen. Zie bijv. pricewatch: Microsoft Office 2019 Home & Business (NL)

[ Voor 35% gewijzigd door Microkid op 23-11-2019 21:57 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.