Hallo allen,
Zoals sommige al gelezen hebben in verscheidene topics werken mijn Pioneer VSX-832 en LG C7 niet goed samen.
Daarom zoek ik een nieuwe receiver.
Budget tot €400,-
Waar moet ie aan voldoen:
Minimaal 5.1
130W
Spotify
4k / HDR ondersteuning etc.
Zelf had ik al gevonden de:
pricewatch: Denon AVR-X1400H
pricewatch: Denon AVR-X1500H
pricewatch: Denon AVR-X2500H
X1400 is vrijwel overal uitverkocht (ouder model) X1500 zit direct al op grens van budget
Nu kom ik ook merken als sony, yamaha tegen of andere modellen van Pioneer. Maar persoonlijk lijken mij de Denon en Onkyo receivers van betere kwaliteit.
* knip *
Nee, op het forum taxeren we geen goederen. En spammen we ook geen V&A-advertenties.
Aangezien black friday volgende week is, hoop ik dan een deal gesloten te kunnen hebben
Wat word er aangesloten op de receiver:
LG C7
Ziggo Next
PS4 Pro
Nvidia Shield
Graag jullie advies
Zoals sommige al gelezen hebben in verscheidene topics werken mijn Pioneer VSX-832 en LG C7 niet goed samen.
Daarom zoek ik een nieuwe receiver.
Budget tot €400,-
Waar moet ie aan voldoen:
Minimaal 5.1
130W
Spotify
4k / HDR ondersteuning etc.
Zelf had ik al gevonden de:
pricewatch: Denon AVR-X1400H
pricewatch: Denon AVR-X1500H
pricewatch: Denon AVR-X2500H
X1400 is vrijwel overal uitverkocht (ouder model) X1500 zit direct al op grens van budget
Nu kom ik ook merken als sony, yamaha tegen of andere modellen van Pioneer. Maar persoonlijk lijken mij de Denon en Onkyo receivers van betere kwaliteit.
* knip *
Nee, op het forum taxeren we geen goederen. En spammen we ook geen V&A-advertenties.
Aangezien black friday volgende week is, hoop ik dan een deal gesloten te kunnen hebben
Wat word er aangesloten op de receiver:
LG C7
Ziggo Next
PS4 Pro
Nvidia Shield
Graag jullie advies
[ Voor 12% gewijzigd door S1NN3D op 21-11-2019 22:47 ]