Windows server 2019 domain

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Onderwerpen

Vraag

• yonismidts
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 31-03-2020
hallo,

Ik moet voor school 2 windows servers koppelen ik heb met behulp van een (hoofd) domain ze alle twee gekoppeld. ik kan aanmelden op client met account van server (geen storage share) maar nu zou ik ook op server moeten kunnen aanmelden met behulp van een "subdomain" van de client . zou iemand mij hier iets meer kunnen over zeggen.
8)7
domain = yoni.ys
instelling van 2de "subdomain" =Add this DC to an existing domain
mag ik bij het "subdomain" zelfde wachtwoord gebruiken?
en wat zijn de verder stappen?
want het is vooral zelf uitzoeken ma (er is geen basis bijna)

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:19
klopt Het dat je nu dus een AD forest hebt met twee domain controllers en op diezelfde domain controllers nog een subdomain wilt aanmaken?

Ik vindt je verhaal namelijk niet 100% helder. Tevens waarom probeer je het niet gewoon? Maak een snapshot van je omgeving en probeer en zie wat er gebeurt, leer ja namelijk veel van :+

[ Voor 42% gewijzigd door HKLM_ op 21-11-2019 19:11 ]

Cloud ☁️

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:29

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@yonismidts Het lijkt erop dat je dit een huiswerkvraag is. Huiswerkvragen zijn sowieso niet toegestaan: die zul je op school moeten stellen. Huiswerk is om van te leren, om zelf uit te zoeken. Niet dat wij het voorkauwen. Daarom sluit ik je topic.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.