Ik heb recentelijk voor een redelijke prijs 2 Atmos 2-in-1 speakers gekocht om tocht net iets meer te kunnen ervaren van filmsoundtracks. Nu voldoen de speakers qua geluid niet aan mijn voorkeur als fronts, maar aangezien mijn rears toch niet echt een speciale klankkleur geven op dit moment zou dat in combinatie met m'n oude fronts voor mij niet zo'n probleem zijn. Ik weet echter niet in hoeverre het nuttig is om je upfiring speakers achter te hebben in de plaats van vooraan (dus niet in combinatie met). Geeft dat een ander beeld, en voornamelijk; draagt het uberhaupt nog bij aan de ervaring?
Zelf heb ik een tijdje gegoogled, maar de meeste resultaten die ik kreeg gingen over upfiring tov hights tov inbouw. Ik geloof dat enkel rear atmos wel mogelijk is, maar de belangrijkste vraag is dus voornamelijk in hoeverre het uit gaat maken.
Zelf heb ik een tijdje gegoogled, maar de meeste resultaten die ik kreeg gingen over upfiring tov hights tov inbouw. Ik geloof dat enkel rear atmos wel mogelijk is, maar de belangrijkste vraag is dus voornamelijk in hoeverre het uit gaat maken.