Beste Tweakers,
Na lang zoeken en proberen hoop ik dat iemand mij de gouden tip kan geven.
Situatie waar ik een oplossing voor zoek
Dagelijks krijg ik in mijn (Reclame) box in Gmail e-mail van aanbieding sites. Nu is dat zelf geen probleem want ik zou mij gewoon kunnen uitschrijven. Nee, ik wil ze best hebben maar ik kijk er niet elke dag en "mis" hierdoor aanbiedingen van dagen ervoor; die zijn niet meer geldig. Oftewel alles van ouder dan 1 dag hoef ik niet te zien; mag automatisch weggegooid worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben gaan zoeken op internet en dacht het gevonden te hebben op:
https://duntuk.com/how-cr...mails-older-x-amount-days
Dus: een regel aanmaken met de volgende waardes. Bijvoorbeeld voor de e-mails van iBOOD:
van: antwoord@mailer.ibood.com
aan: <leeg>
onderwerp: <leeg>
met de woorden: category:promotions older_than:1d
echter komt er bij het toepassen de volgende melding:
Filterzoekopdrachten met 'label:', 'in:', 'is:', periode (bijvoorbeeld 'before:' of 'after:') of sterrencriteria (bijvoorbeeld 'has:yellow-star') worden afgeraden, omdat ze nooit overeenkomen met inkomende e-mail. Wil je doorgaan met de volgende stap?
Bij het opslaan/toepassen werkt het 1x maar daarna niet meer en blijft mijn Reclame bak vollopen met e-mails van deze afzender.
Ik kom er maar niet uit en kan niets (recent) vinden over deze situatie.
Wat mis ik nu?
Of kan het gevraagde simpelweg niet met Gmail? Heeft dan wellicht iemand een ander idee?
Alvast bedankt!
...
Na lang zoeken en proberen hoop ik dat iemand mij de gouden tip kan geven.
Situatie waar ik een oplossing voor zoek
Dagelijks krijg ik in mijn (Reclame) box in Gmail e-mail van aanbieding sites. Nu is dat zelf geen probleem want ik zou mij gewoon kunnen uitschrijven. Nee, ik wil ze best hebben maar ik kijk er niet elke dag en "mis" hierdoor aanbiedingen van dagen ervoor; die zijn niet meer geldig. Oftewel alles van ouder dan 1 dag hoef ik niet te zien; mag automatisch weggegooid worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben gaan zoeken op internet en dacht het gevonden te hebben op:
https://duntuk.com/how-cr...mails-older-x-amount-days
Dus: een regel aanmaken met de volgende waardes. Bijvoorbeeld voor de e-mails van iBOOD:
van: antwoord@mailer.ibood.com
aan: <leeg>
onderwerp: <leeg>
met de woorden: category:promotions older_than:1d
echter komt er bij het toepassen de volgende melding:
Filterzoekopdrachten met 'label:', 'in:', 'is:', periode (bijvoorbeeld 'before:' of 'after:') of sterrencriteria (bijvoorbeeld 'has:yellow-star') worden afgeraden, omdat ze nooit overeenkomen met inkomende e-mail. Wil je doorgaan met de volgende stap?
Bij het opslaan/toepassen werkt het 1x maar daarna niet meer en blijft mijn Reclame bak vollopen met e-mails van deze afzender.
Ik kom er maar niet uit en kan niets (recent) vinden over deze situatie.
Wat mis ik nu?
Of kan het gevraagde simpelweg niet met Gmail? Heeft dan wellicht iemand een ander idee?
Alvast bedankt!
...