Ha Tweakers,
Als volgende build wil ik graag mijn ultieme itx game pc bouwen.
Ik wacht nog even op HDMI2.1 GPU's maar zodra die er zijn wil ik graag beginnen.
Grootste vraagteken is (naast GPU) de case. Ik heb ervaring met de Silverstone Sugo5b, Fractal Design Node304 en de Corsair Obsidian 250. Hoewel de Node304 op papier meest in de richting komt zoek ik toch iets 'meer'.
Eisen:
-Horizontal/Flat design geen tower
-ruimte voor een NH-D15 / Fuma 2 of vergelijkbaar
-ruimte voor 2,5 Slot 300 mm GPU
-'single-chamber' Hiermee bedoel ik de 'gelijkvloerse' indeling zoals een Node 304 en niet Zoals de Corsair obsidian 250D met 2 verdiepingen.
-goede kwaliteit.
-Zo compact mogelijk Mag wel wat groter dan een Node 304
-<€300,-
- >=SFX PSU intern
Wensen:
-Topkwaliteit zo min mogelijk plastic, goede filters, degelijk coating en metaal.
-Geen RGB
-<€200,-
-ATX PSU zonder compromissen
-Geen 2,5" 3,5" en 5,25" sloten
-330mm GPU
Ik heb uiteraard de site van de merken Silverstone, Fractal Design, Corsair, Antec, Phanteks, Bitfenix en Thermalthake gecheckt, de PW en er al jaren zijdelings naar gezocht maar helaas nog niet tot nieuwe inzichten gekomen.
Longlist:
-FD Node 304
……...
Als volgende build wil ik graag mijn ultieme itx game pc bouwen.
Ik wacht nog even op HDMI2.1 GPU's maar zodra die er zijn wil ik graag beginnen.
Grootste vraagteken is (naast GPU) de case. Ik heb ervaring met de Silverstone Sugo5b, Fractal Design Node304 en de Corsair Obsidian 250. Hoewel de Node304 op papier meest in de richting komt zoek ik toch iets 'meer'.
Eisen:
-Horizontal/Flat design geen tower
-ruimte voor een NH-D15 / Fuma 2 of vergelijkbaar
-ruimte voor 2,5 Slot 300 mm GPU
-'single-chamber' Hiermee bedoel ik de 'gelijkvloerse' indeling zoals een Node 304 en niet Zoals de Corsair obsidian 250D met 2 verdiepingen.
-goede kwaliteit.
-Zo compact mogelijk Mag wel wat groter dan een Node 304
-<€300,-
- >=SFX PSU intern
Wensen:
-Topkwaliteit zo min mogelijk plastic, goede filters, degelijk coating en metaal.
-Geen RGB
-<€200,-
-ATX PSU zonder compromissen
-Geen 2,5" 3,5" en 5,25" sloten
-330mm GPU
Ik heb uiteraard de site van de merken Silverstone, Fractal Design, Corsair, Antec, Phanteks, Bitfenix en Thermalthake gecheckt, de PW en er al jaren zijdelings naar gezocht maar helaas nog niet tot nieuwe inzichten gekomen.
Longlist:
-FD Node 304
……...