Vraag

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-11 18:16
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon

Wat is je budget?
Indien mogelijk onder de 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat dient ter vervanging van een Samsung Galaxy S7
Er worden veel foto's gemaakt met het toestel dus de camera mag niet minder zijn dan de S7 die momenteel gebruikt wordt.
Verder wordt er niet veel mee gedaan, whatsapp, navigeren(google maps) en wat Luisterboeken via de headset.

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi 9 SE
Samsung Galaxy a50
Huawei P30 Lite
Deze telefoons zitten allemaal zo rond de 250/275 euro.

Eventueel de Nokia 8.1?

Als er een ander model m.b.t. de camera boven uit steekt kan het budget nog richting de 350 euro max.

Alle reacties

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Als eerst even een opmerking: de Galaxy S7 is een vlaggenschip hè. De Galaxy A50 valt meer onder de budgetreeks. Tuurlijk doen goedkopere telefoons het hartstikke goed, maar op cameragebied blijven de vlaggenschepen het beter doen.

Ikzelf heb een A50. Bevalt erg goed. Ik vind ook dat de foto's best goed zijn, terwijl iemand anders weer vindt dat ze juist niet van goede kwaliteit zijn. Heb vroeger een Galaxy S6 gehad die fantastische foto's maakte.

Uit jouw rijtje zou ik dan de Xiaomi pakken, want krijgt goede reviews over de camera. De Moto One Action zou je ook nog kunnen toevoegen aan je rijtje.

Maar zoals geschreven, zou ik echt goed overwegen of je naar een midrange telefoon wilt overstappen als de camera zo belangrijk voor je is.

Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door croschou op 21-11-2019 13:42 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Je moet naar de camera sensor kijken. Dit vond ik over de S7:
nieuws: Samsung gebruikt verschillende camerasensoren voor Galaxy S7
Als de nieuwe telefoons soortgelijk of beter zijn hangt de rest af van voornamelijk de software wat de kracht is van de Pixel 3a bijvoorbeeld.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:22
Als ik nu een toestel moest kopen in die prijsklasse dan kocht ik de Xiaomi Mi 9 Lite.
Lijkt mij onklopbaar qua prijs/kwaliteit.