Ik heb een note 10 met google assist en een huelamp.
In de google home app heb ik alles ingesteld en mijn hue account gekoppeld met mijn google account.
Toch kan ik mijn hue lamp niet bedienen met google assistant.
Eerst werkte het wel, maar reageerde niet meer, merkte ik net op.
Als ik vraag naar de betrefende lamp op welke manier ook gaat de assist het internet op, inplaats van dat hij de lamp van kleur veranderd, aan of uit zet wat normaal kan via de assist.
Ik heb de hue bridge gereset, alles opnieuw ingesteld met de hue app en dat werkt, weer gekoppeld met de home app van google, philips hue toegevoegd, ik kan de lamp bedienen in de home app, toch doet google assist het niet?
Iemand een idee?
Edit, google assist werkte niet meer, opnieuw ingesteld en werkt weer.
In de google home app heb ik alles ingesteld en mijn hue account gekoppeld met mijn google account.
Toch kan ik mijn hue lamp niet bedienen met google assistant.
Eerst werkte het wel, maar reageerde niet meer, merkte ik net op.
Als ik vraag naar de betrefende lamp op welke manier ook gaat de assist het internet op, inplaats van dat hij de lamp van kleur veranderd, aan of uit zet wat normaal kan via de assist.
Ik heb de hue bridge gereset, alles opnieuw ingesteld met de hue app en dat werkt, weer gekoppeld met de home app van google, philips hue toegevoegd, ik kan de lamp bedienen in de home app, toch doet google assist het niet?
Iemand een idee?
Edit, google assist werkte niet meer, opnieuw ingesteld en werkt weer.
[ Voor 13% gewijzigd door r.marijnissen op 20-11-2019 22:13 ]