Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

externe (opslag)apparaat valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:47
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit maar ik zit met mijn USB poorten.

Het volgende: Bij het inpluggen van een externe harde schijf of mijn telefoon via een usb kabel aan de desktop vind mijn pc de schijf wel maar valt die vervolgens ook weer weg. En komt weer te voorschijn. En valt weer weg. Poft steeds in en uit. Hij houd geen verbinding. En kan dus niet de betreffende schijf in.

Ik heb al andere USB poorten geprobeerd maar ik blijf hetzelfde houden dus er is niet 1 usb poort aan mijn desktop defect.

Daarnaast heb ik een externe wifi adapter via USB, een draadloze muis via usb en een externe usb bluetooth stick 24/7 in mijn desktop zitten en daar nooit geen problemen mee.

Wat zou het kunnen zijn? Ik heb gister wel een USB driver geïnstalleerd (https://www.asus.com/nl/M...70-PRO/HelpDesk_Download/) van betreffende moederbord maar het blijft zich nog steeds voordoen.

Wat kan ik nog meer doen?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:34
heb je al een ander kabeltje geprobeerd? want het lijkt op een contact dat niet goed werkt, en gezien je al je poorten hebt geprobeerd en je poorten wel met andere draden werken...

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:48

SA007

Moderator Tweaking
Move naar OT, mocht er daar een soldeerbout om de hoek komen kan het wel weer onder elektronica vallen :)

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11 16:07
- Hebben we het over USB2 of USB3?
- Haal eens wat van die USB-aansluitingen er tijdelijk uit en kijk of je externe harddisk dan wel verbonden blijft.
- En is het een externe harddisk met een eigen voeding of niet?