Hallo allemaal!
Onlangs heb ik een nieuwe budget Game-pc aangeschaft in losse componenten.
* MoBo = Asus Rog StrixB450-f Gaming
* CPU = AMD ryzen 5-3600x met mastercooler cpu waterkoeling
* DDR = HyperX 2 x 8Gb DDR4 3200MHz
* SSD = Samsung 860 Evo 250GB
* SSD2 = Kingston 480 GB
* Monitor = Asus VG24BQE 144Hz
Van mijn oude systeem, plus minus 5 jaar oud heb ik alleen de voeding ( 600 Watt, weet zo het merk niet uit mijn hoofd) en mijn videokaart Nvidea GeForce GTX960 4Gb Gaming meegenomen in het nieuwe systeem.
Nu ben ik echter nog opzoek naar een nieuwe videokaart voor dit systeem, alleen ik zie zo door de bomen het bos niet meer! Zelf wel gegoogeld naar een goede videokaart voor 1080P monitor en dan kom ik uit op
de GTX 1660 / GTX1660 Ti.. Maar dan nu mijn vraag!
Ook hier zijn weer vele varianten van op de markt en welke variant zo het lekkers en vlotst draaien op mijn nieuwe systeem?
Echter ben ik niet vast gepind op dit merk/type
De spellen die ik nu voornamelijk speel zijn : RDR2, Far Cry 5 en The Division 2 en zou graag op hoge settings willen gamen.
Mijn budget voor een GPU ligt tussen de 300 en 400 euro
Bij voorbaat dank voor jullie reacties / advies,
Mvg Jacko
Onlangs heb ik een nieuwe budget Game-pc aangeschaft in losse componenten.
* MoBo = Asus Rog StrixB450-f Gaming
* CPU = AMD ryzen 5-3600x met mastercooler cpu waterkoeling
* DDR = HyperX 2 x 8Gb DDR4 3200MHz
* SSD = Samsung 860 Evo 250GB
* SSD2 = Kingston 480 GB
* Monitor = Asus VG24BQE 144Hz
Van mijn oude systeem, plus minus 5 jaar oud heb ik alleen de voeding ( 600 Watt, weet zo het merk niet uit mijn hoofd) en mijn videokaart Nvidea GeForce GTX960 4Gb Gaming meegenomen in het nieuwe systeem.
Nu ben ik echter nog opzoek naar een nieuwe videokaart voor dit systeem, alleen ik zie zo door de bomen het bos niet meer! Zelf wel gegoogeld naar een goede videokaart voor 1080P monitor en dan kom ik uit op
de GTX 1660 / GTX1660 Ti.. Maar dan nu mijn vraag!
Ook hier zijn weer vele varianten van op de markt en welke variant zo het lekkers en vlotst draaien op mijn nieuwe systeem?
Echter ben ik niet vast gepind op dit merk/type
De spellen die ik nu voornamelijk speel zijn : RDR2, Far Cry 5 en The Division 2 en zou graag op hoge settings willen gamen.
Mijn budget voor een GPU ligt tussen de 300 en 400 euro
Bij voorbaat dank voor jullie reacties / advies,
Mvg Jacko