Vraag

• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-11 07:09
Hi,
Ik ben aan het kijken naar een Xiaomi telefoon en heb wat moeite om nou de globale verschillen te zien tussen de RedMi, de Note en Note Pro series. Ik neem aan dat er een bepaalde gedachte achter de naamgeving zit?

Ik was aan het kijken naar de RedMi 7A en de RedMi Note 8 en RedMi Note 7. Lijkt dat ik op basis hiervan en prijs, naar de Note 8 ga.

Maar ik zie dan dat er ook weer Pro en T modellen zijn en dan nog de hele 9 serie met lite en ugh.... Complex :-)

[ Voor 36% gewijzigd door TheGabeMan op 20-11-2019 13:59 ]

Beste antwoord (via rens-br op 21-11-2019 09:00)

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Er zat initieel logica in, maar die is wel enigzins verdwenen.
Redmi (of Rice) is de budget serie. Note zijn 6+" schermen (maar de Redmi 7 heeft dit ook). Pro geeft weer aan dat het de duurdere variant is, S zit hier weer tussenin. De 7 & &a lijken gewoon verschillende modellen. Het makkelijkst is om ze adhv de specs te vergelijken via (bijv) Kimovil

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TheGabeMan ik heb even je titel gewijzigd, zodat het iets duidelijker is.

Verder kan ik mij goed voorstellen dat je de logica er niet van in ziet, ik kan echter niet aan je topic zien wat je hier zelf al over gevonden hebt. Zou je dat kunnen toevoegen?

• TheGabeMan
rens-br schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:34:
[mbr]@TheGabeMan ik heb even je titel gewijzigd, zodat het iets duidelijker is.

Verder kan ik mij goed voorstellen dat je de logica er niet van in ziet, ik kan echter niet aan je topic zien wat je hier zelf al over gevonden hebt. Zou je dat kunnen toevoegen?[/]
Mijn post nog aangevuld.

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Het zijn allemaal varianten op elkaar.
Het beste vergelijk je de boel gewoon op www.kimovil.com

Acties:
  • Beste antwoord

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Er zat initieel logica in, maar die is wel enigzins verdwenen.
Redmi (of Rice) is de budget serie. Note zijn 6+" schermen (maar de Redmi 7 heeft dit ook). Pro geeft weer aan dat het de duurdere variant is, S zit hier weer tussenin. De 7 & &a lijken gewoon verschillende modellen. Het makkelijkst is om ze adhv de specs te vergelijken via (bijv) Kimovil

• TheGabeMan
Ok, dank voor de reacties. Dan ga ik ze op die manier toch maar allemaal even naast elkaar leggen :-)
Pagina: 1