Hallo, Tweakers!
Ik ben op zoek naar een gaming PC build onder de 800 euro. Hiervoor heb ik (naar mijn mening) een redelijke build samengesteld, maar vraag me af of hier nog verbeterpunten op zijn, omdat ik natuurlijk een zo goed mogelijke pc wil bouwen.
Ik hoor graag jullie mening over mogelijke componenten die ik beter wel of juist niet zou kunnen gebruiken. Overigens ga ik in het begin nog niet overclocken, maar laterna met een nieuwe CPU cooler waarschijnlijk wel. Upgrade mogelijkheden in de toekomst moeten dus mogelijk zijn.
Dit is de huidige build:
Ik zoek een?
Ik zoek een build voor een sub-800 euro gaming pc. Ik speel over het algemeen veel Black Desert Online, League of Legends, Overwatch etc. Maar wil ook wat zwaardere games spelen zoals bijvoorbeeld de nieuwe COD.
Wat is je budget?
Graag onder de 800 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, wel het liefst een betrouwbaar A-merk, natuurlijk..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zal een budget gaming PC worden, met zoveel mogelijk performance voor een prijs onder de 800 euro.
Ik ben op zoek naar een gaming PC build onder de 800 euro. Hiervoor heb ik (naar mijn mening) een redelijke build samengesteld, maar vraag me af of hier nog verbeterpunten op zijn, omdat ik natuurlijk een zo goed mogelijke pc wil bouwen.
Ik hoor graag jullie mening over mogelijke componenten die ik beter wel of juist niet zou kunnen gebruiken. Overigens ga ik in het begin nog niet overclocken, maar laterna met een nieuwe CPU cooler waarschijnlijk wel. Upgrade mogelijkheden in de toekomst moeten dus mogelijk zijn.
Dit is de huidige build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Bazooka V2 | € 87,05 | € 87,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 254,- | € 254,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,74 | € 7,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT E500 | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC)) 500GB | € 61,90 | € 61,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 786,54 | ||
Ik zoek een?
Ik zoek een build voor een sub-800 euro gaming pc. Ik speel over het algemeen veel Black Desert Online, League of Legends, Overwatch etc. Maar wil ook wat zwaardere games spelen zoals bijvoorbeeld de nieuwe COD.
Wat is je budget?
Graag onder de 800 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, wel het liefst een betrouwbaar A-merk, natuurlijk..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zal een budget gaming PC worden, met zoveel mogelijk performance voor een prijs onder de 800 euro.