Allen,
Ik zit met het volgende.
Voor mijn vriendin wou ik gisteren graag een bepaalde Make-up adventskalender bestellen.
Deze had Douglas gisteren in de aanbieding met 25% korting, echter op het moment dat ik keek niet op voorraad in de webshop. Ik kon hem echter wel reserveren om hem op te halen en af te rekenen in een vestiging. Hiervoor kon ik mijn naam en mailadres invullen en hem binnen 48 uur ophalen. Geen overeenkomst tussen mij en Douglas dus.
Echter zag ik ongeveer een uur nadat ik hem gereserveerd had dat hij weer op voorraad was in de webshop. Deze heb ik meteen besteld en afgerekend (Wel een koopovereenkomst dus), met het plan de reservering vandaag te annuleren.
Ik heb ook een bevestiging van de bestelling gekregen:
Ik heb net even gebeld met de klantenservice en de vraag voorgelegd, kan ik hem vandaag alsnog met 25% korting afrekenen in jullie winkel.
Antwoord: Nee.
Mijn vraag is nu, ik heb een overeenkomst met Douglas, zij annuleren deze want "geen voorraad" terwijl er wel voorraad in hun winkels ligt.
Kan ik Douglas met deze overeenkomst alsnog verplichten mij het product te leveren (ze hebben immers wel voorraad)?
Edit: Ik heb een modje al een verzoek gedaan de spelvaut in de titel te fixen
Ik zit met het volgende.
Voor mijn vriendin wou ik gisteren graag een bepaalde Make-up adventskalender bestellen.
Deze had Douglas gisteren in de aanbieding met 25% korting, echter op het moment dat ik keek niet op voorraad in de webshop. Ik kon hem echter wel reserveren om hem op te halen en af te rekenen in een vestiging. Hiervoor kon ik mijn naam en mailadres invullen en hem binnen 48 uur ophalen. Geen overeenkomst tussen mij en Douglas dus.
Echter zag ik ongeveer een uur nadat ik hem gereserveerd had dat hij weer op voorraad was in de webshop. Deze heb ik meteen besteld en afgerekend (Wel een koopovereenkomst dus), met het plan de reservering vandaag te annuleren.
Ik heb ook een bevestiging van de bestelling gekregen:
Vannacht kreeg ik helaas een email van Douglas, het product was niet meer op voorraad en mijn bestelling werd geannuleerd.Wij hebben uw bestelling ontvangen en deze wordt nu verwerkt. Op het moment dat uw bestelling wordt verstuurd, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u de status van uw pakket kunt volgen. Houd de status van uw pakket goed in de gaten voor het bezorgmoment van uw bestelling!
Jammer maar helaas, dan rij ik vandaag even naar de vestiging, daar ligt hij wél op voorraad. Alleen de actie was alleen gisteren geldig, ik betaal vandaag dus 25% meer voor een product waarvan ze wel voorraad hebben, maar niet in het webshop magazijn.Na het plaatsen van uw bestelling hebben wij helaas moeten constateren dat wij de door u bestelde artikelen (deels) niet kunnen leveren. Deze fout werd helaas pas ontdekt tijdens het verwerken van uw order en heeft ertoe geleid dat wij uw bestelling moesten annuleren.
Wij kunnen deze bestelling helaas niet automatisch opnieuw voor u aanmaken.
Ik heb net even gebeld met de klantenservice en de vraag voorgelegd, kan ik hem vandaag alsnog met 25% korting afrekenen in jullie winkel.
Antwoord: Nee.
Mijn vraag is nu, ik heb een overeenkomst met Douglas, zij annuleren deze want "geen voorraad" terwijl er wel voorraad in hun winkels ligt.
Kan ik Douglas met deze overeenkomst alsnog verplichten mij het product te leveren (ze hebben immers wel voorraad)?
Edit: Ik heb een modje al een verzoek gedaan de spelvaut in de titel te fixen
[ Voor 20% gewijzigd door ImNotnoa op 20-11-2019 10:06 ]
Try SCE to Aux