Iemand bekend met de amiko one 5G. Heeft een hdmi 2.1 aansluiting zie ik. Heb hem sinds vandaag in gebruik.
https://www.asat.nl/Amiko...HD-Android-7.1-H.265-HEVC
https://www.asat.nl/Amiko...HD-Android-7.1-H.265-HEVC
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
zat er aan te denken, maar dat ding is niet zo populair. vandaar dat ik het zonde vond om een nieuw topic aan te maken haha.FeaR schreef op woensdag 20 november 2019 @ 04:35:
[MBR]Post afgesplitst van Mediaspelers en HTPC's Feedbacktopic. Dat topic is voor op- en aanmerkingen over dit subforum, niet voor feedback op apparatuur. Zie zeef in "Mediaspelers en HTPC's Feedbacktopic"[/]
[ Voor 35% gewijzigd door Farabi op 20-11-2019 09:37 ]
Testing, one, two ...
Interessant om we weten. ik gebruik youtube/netflix liever op mijn LG C9. deze amiko dient meer voor iptv zoals ik eerder zei. Kodi is wel een fijne toevoeging. zover ik kan zien heeft deze amiko de kracht van minix u9, vero 4k+ en eminent7680. dit is de enige player met hdmi 2.1. (ik twijfel nog steeds over die hdmi 2.1 overigens)hardware-lover schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:16:
@Hamazaki, ik test van alles aan media-spelers, waaronder sinds kort een Mi Box S. Met de standaard YT-app is er ook geen HDR beschikbaar maar bij gebruik van smartyoutubetv is dit wel het geval. Geen idee of deze app ook bruikbaar is op de Amiko, maar anders is er mogelijk eveneens een alternatieve app waarmee HDR wel mogelijk wordt op YT. Mocht je dit voor elkaar willen krijgen?
Divers YT HDR media is echter wel om van te smullen
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 20-11-2019 16:24 ]
[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 20-11-2019 16:31 ]
Testing, one, two ...
de iptv app werkte niet lekker op de LG. er hing wel een flink prijskaartje aan, maar dit schijnt echt de 'box' te zijn voor iptv wat ik als advies heb gekregen door kenners. ik ken er snel niet veel met deze vraagprijs? en ook niet met dezelfde kracht van de merken die ik boven noemde. ik zit overigens niet in dit wereldje.hardware-lover schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:28:
Ah, natuurlijk, via je TV. IPTV zou ook via je TV kunnen gaan (M3U of ander format?), Kodi echter weer niet, dus dan blijf je toch met meer dan één media-apparaat aan de gang, dus het één of het ander uitsluiten zit er dan toch niet in. Kan me voorstellen dat voor sommige zaken een losse mediaspeler toch net wat lekkerder werkt.
Astrasat is een tamelijk grote speler, maar ik kende deze box ook niet. Heel vreemd is dit niet want het stikt werkelijk van dit soort boxen.
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 20-11-2019 16:38 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq