Dag Tweakers,
Ik ga op korte termijn mijn nieuwe studentenkamer behangen. Omdat dit de 1e keer is dat ik ga behangen hoopte ik dat jullie me van wat advies kunnen voorzien.
Er zijn twee stukken die ik wil behangen:
Mijn doel:
Ik zou graag willen dat je i.i.g. de lijmresten (links) en de gaatjes (rechts) niet door het behang heen ziet. Het plamuur en de scheur liever natuurlijk ook niet, maar daar kan ik nog mee leven.
Mijn plan tot nu toe:
maar door een meningsverschil met mijn vader moet ik het nu toch zelf oplossen
. Omdat ik waarschijnlijk maar op korte termijn in de kamer ga wonen vind ik het te duur om het door een professional te laten doen.)
Mijn vragen aan jullie:
Alvast bedankt!
Ik ga op korte termijn mijn nieuwe studentenkamer behangen. Omdat dit de 1e keer is dat ik ga behangen hoopte ik dat jullie me van wat advies kunnen voorzien.
Er zijn twee stukken die ik wil behangen:
- Linkermuur (met hoekje): hier zitten allerlei lichtgrijze lijmresten op de muur (de vorige bewoner had een product gebruikt waarop stond dat het geen resten achterlaat...). We hebben geprobeerd dit eraf te halen met HG stickeroplosser maar dit heeft het nog veel erger gemaakt door bruine vlekken te creeëren. In het hoekje zitten er ook nog 2 plekken met vrij dik plamuur.
- Rechtermuur: hier zitten allerlei kleine gaatjes ('luchtbelletjes') in de muur. Ook zit er op een plek een scheur.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Mijn doel:
Ik zou graag willen dat je i.i.g. de lijmresten (links) en de gaatjes (rechts) niet door het behang heen ziet. Het plamuur en de scheur liever natuurlijk ook niet, maar daar kan ik nog mee leven.
Mijn plan tot nu toe:
- Linkermuur en hoekje: Witte muurverf over de bruine plekken doen tot je dat niet meer ziet. Plekken met plamuur opschuren tot het glad is. Daarna behangen met (goedkoop) vliesbehang.
- Rechtermuur: Misschien witte muurverf over de scheur doen? Daarna behangen met (goedkoop) vliesbehang.
Mijn vragen aan jullie:
- Als ik het zo volgens mijn plan doe, is mijn doel dan bereikt? (dat je i.i.g. de lijmresten en gaatjes niet meer ziet)
- Lukt me dat met een goedkoop (dun) vliesbehang of blijf je het er dan toch doorheen zien?
- Ik had bij de Action erg goedkoop vliesbehang en vliesbehanglijm (van Bison) gezien (helft van de prijs van Gamma/Kwantum). Is dit de moeite waard of is het een geval goedkoop = duurkoop?
Alvast bedankt!
I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets