Triple display over USB-C

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01
Heeft er iemand ervaring met een Triple Display(via HDMI/DisplayPort) over 1x USB-C hub?

Volgens https://www.cnx-software....adapter-dual-hdmi-output/
kan het met de hub niet, maar kan er niet achter komen of dat specifiek deze hub is of dat het met elke hub is.

Reden waarom ik hier naar op zoek ben is dat ik op kantoor en thuis beide een werkplek wil inrichten waar ik middels 1 usb-c hub aansluiten kan werken met de 2 schermen en accessoires die er staan.

Volgende vraag wordt dan of de eventuele beschikbare dual-video usb-c hubs ook 96w kunnen doorgeven maar dat is voor later :P

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 17:56
Het kan niet met USB-C wel met Thunderbolt 3 voor zover ik weet. Dit komt omdat OSX geen MST ondersteund in de zin van dual display. Theoretisch kan het, mijn samsung monitor had usb-c en dan displayport out, maar op OSX mirrort hij alleen.

https://medium.com/@sebva...multi-stream-98ce33d64af4

Ter info^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt het over werkplekken met 2 schermen. Dus waarom moet je USB C output 3 schermen ondersteunen?

Als je bedoelt 2 schermen + het scherm in de laptop, dan werkt dat gewoon ja. 2 externe schermen over USB C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26

nelizmastr

Goed wies kapot

Twee schermen over 1 kabel kan alleen als het max 1080p schermen zijn en ze via een docking lopen. Daisy chain is niet ondersteund onder macOS.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:08
Welke hardware heb je van het werk? Ik heb een Dell Lattitude 7490 met een D6000 docking en ik stuur hiermee 3 schermen aan (allen op 1920x1200) middels 2x DisplayPort en 1x HDMI

De laptop wordt ook opgeladen via USB-C en geeft ook mijn muis, toetsenbord en netwerk door. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01
maussert schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:12:
Welke hardware heb je van het werk? Ik heb een Dell Lattitude 7490 met een D6000 docking en ik stuur hiermee 3 schermen aan (allen op 1920x1200) middels 2x DisplayPort en 1x HDMI

De laptop wordt ook opgeladen via USB-C en geeft ook mijn muis, toetsenbord en netwerk door. Werkt prima.
MacBook Pro 16inch, die afgelopen week is uitgekomen.
Deze wil ik gaan aanschaffen.

Ik wil op beide bureau’s 1 usb-c hub neerleggen waarop beide schermen en overige accessoires is aangesloten. Beide werkplekken hebben 2 schermen met HDMI en DisplayPort.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Pagina: 1