• Ries71
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-03-2022
Goedenavond allemaal,

Zit waarschijnlijk in de verkeerde groep maar hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Een vraag die me al een tijdje bezig houd..

Iedereen herkent het wel, je vermoed dat je partner vreemd gaat... :N

Is er een werkende tool om Whatsapp en FB Messenger uit of mee te lezen?

Graag alleen serieuze reacties.
Zit in zak en as...

Alvast bedankt!

Ries.

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:29

Matszs

><>

Is er een werkende tool om Whatsapp en FB Messenger uit of mee te lezen?
Bij de meeste tools moet je fysiek toegang hebben (en vaak het device unlocken) voordat je dit uberhaupt kan gebruiken, en als je dat dan al hebt, zou je het toch al moeten kunnen lezen?

Daarnaast lijkt mij dit geen goede aanpak...

[ Voor 11% gewijzigd door Matszs op 19-11-2019 22:26 ]

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:48
Ja de telefoon waar de apps op staan. En die ben je hoe dan ook nodig want zelfs als je de versleuteling zult kunnen kraken ben je nog steeds de bestanden nodig om ze uit te lezen.

Verder is het nogal een serieuze inbreuk op privacy. En helpt dit ook niet echt als je je relatie eventueel nog wilt redden

[ Voor 13% gewijzigd door .Maarten op 19-11-2019 22:27 ]

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:10

Metalfreak

Hoije woh!

En wat ga je dan doen met die informatie? Heb je het al eens op de persoon af gevraagd?

Ik vind het niet kunnen overigens. Vreemdgaan ook niet, maar het maakt je geen haar beter als je vervolgens zo met de privacy van je partner omgaat.

En wat nu als uit Whatsapp geschiedenis blijkt dat hij/zij niet vreemdgaat? Is dan alles weer in orde? Het lijkt me dat er meer aan de hand is als dit vertrouwen er blijkbaar niet meer is en het lijkt er meer op dat jullie eens goed met elkaar moeten gaan praten.

Maar goed, da's mijn mening. :{

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ries71 je vraag zit nogal op het randje. Je vraagt nu eigenlijk of wij een methode weten om de beveiliging van WhatsApp / telefoon te omzeilen. Daar gaan we je helaas niet bij helpen.

Ga met je partner in gesprek, daar kom je over het algemeen eens tuk verder mee. In ieder geval veel succes.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 20-11-2019 10:50 ]

Dit topic is gesloten.