Toon posts:

CD brander Box

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zo'n kast bouwen met 2 of meer branders er in nou weet ik dat er modules zijn die dit mogelijk maken .
maar waar zin deze te krijgen en wat kost zo'n module
die kantenklare kastjes met een x aantal branders zijn meestal van die goedkope branders.
moet namelijk erg stabiel draaien is voor een bedrijfje namelijk

Verwijderd

zoek eens met google op 'copybox'

dit is de eerste link die ik kreeg, de rest kan je zelf wel vinden denk ik... zullen we meer verschillende types en merken zijn!!!

http://www.ziezotec.nl/copybox.html

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit hoort meer thuis in Opslagmedia en IO :)

Move HA -> O&IO dus

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
is niet wat ik zoek is namelijk een compleet iets ik zoek die module die het mogelijk maakt om 2 of meer brander dus 1op 2 of hoger
deze wil ik dan in een kast te bouwen zo dat er cd gekopierd kunnen worden zonder tussekomst van een pc of zo.

die kant en klaare boxjes hebben vaak maar krappie cd branders wil er denk wat plextor burners in jasse

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:31
ah u is ook 'n doe ut zelvert 8-)
ben er trouwens ook naar geinteresseerd. Wij hebben op de zaak zo'n kant en klare (SCSI) ding... en als je naar de 'afstandsbediening' kijkt dan kan 't niet veel voorstellen.. (iets groter dan een creditcard..)

iOS N3rd