Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop onderdelen hergebruik?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• darwin010
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-10-2021
Hallo,

Laats is mijn MSI laptop stuk gegaan. Ik heb uit die laptop mijn ssd, hdd en ram gehaald. Nu wil ik met black friday een nieuwe laptop kopen. Raden jullie aan om een hele nieuwe laptop te kopen of samen stellen en zonder ssd, hdd en ram?

Ssd = Toshiba HG6 M.2 126GB
Hdd = 1TB 7200rpm
Ram = 2x 8gB pc4 2133p

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gamen en video’s bewerken 1080

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€1000,- a €1500,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
15 inch beeldscherm

Beste antwoord (via darwin010 op 20-11-2019 08:20)

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 13:23
Waar zou je een laptop kunnen samenstellen zonder SSD / HDD / RAM?

Voor het budget dat je noemt, vind je vast wel een complete laptop met minstens 8GB geheugen en een snellere (NVMe) SSD. Goed inlezen of er een open slotje in zit om je eigen 8GB module erin te steken en een ongebruikte SATA slot voor je HDD.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 13:23
Waar zou je een laptop kunnen samenstellen zonder SSD / HDD / RAM?

Voor het budget dat je noemt, vind je vast wel een complete laptop met minstens 8GB geheugen en een snellere (NVMe) SSD. Goed inlezen of er een open slotje in zit om je eigen 8GB module erin te steken en een ongebruikte SATA slot voor je HDD.

• darwin010
Ja geen idee. Daarom vraag ik het hier. Heb niet echt veel verstand van. Bedankt voor je antwoord 😁👍

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Onderdelen los verkopen en bij je laptop leggen

• darwin010
Ja dat is misschien wel een optie.
Dankjewel voor de tip!! 😁👍