Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop, max 1000 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe laptop. Mijn huidige laptop is de Asus N551JK-CN158H-i7-4710HQ maar deze begint erg sloom te worden.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik speel als spelFootball Manager, met daarnaast in andere schermen Chrome (meerdere tabbladen) en/of Office open. Tevens wekelijks fotobewerking en heel soms videobewerking.

Wat is je budget?
Max. 1000 euro, hoewel ik dat al wat aan de hoge kant vind

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Met name binnen huis, ik hoef hem niet mee te nemen naar werk. Ik heb nu een 15 inch en groter wil ik niet eigenlijk. Numeriek toetsenblok vind ik wel fijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik was erg tevreden over mijn Asus. Acer heb ik 1x gehad en slechtere ervaringen mee, maar hier kan ik overheen stappen als het echt de beste optie is.

Ik heb nu deze opties in mijn vergelijk, maar heb er te weinig verstand van om te zien wat het beste is (de 17 inch zou een 15 inch versie moeten zijn als deze er is). Andere opties zijn ook graag welkom! Vergelijk

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een reactie ajb?

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38
Die laptop nu al vervangen lijkt mij niet de beste keuze, 't zou zonde zijn van je geld.
Zo oud is die laptop niet en de specificaties zijn nog meer dan voldoende.

Nee, je kan beter de harde schijf uit je huidige laptop halen en een SSD in de plaats steken.

Dat kost je veel minder en geeft nagenoeg hetzelfde resultaat. Je laptop zal daarmee ongeveer driemaal zo snel zijn als nu, en bijna net zo snel als een nieuwe. Je kan de laptop dan zonder enig probleem nog 3 tot 5 jaar gebruiken.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.