Voor een non-profit hielp ik met het installeren van een nieuwe Office versie, 2019 wel te verstaan. Dit op een laptopt die x64 W10 draait. Ik volg deze instructies. Aanvankelijk had ik hier en daar al wat foutmeldingen die het proces blokkeerden, maar kon ik die tot noch toe allemaal zelf oplossen. Nu loop ik echter tegen een deur aan bij stap 3 van Step 5:
Na het volgen van deze troubleshooting steps blijft dezelfde foutmelding zich voordoen.
Dit zijn de paths die ik gebruikt heb, en ook zo in de xml heb gezet uiteraard:
C:\Program Files\Microsoft Office 2019
C:\Program Files\Office setup files
Meer gesuggereerde oplossingen kan ik niet vinden via Duckduckgo, dus heb geen idee hoe ik verder kan. Ik vind het nogal vreemd, want de foutmelding gaat over een incorrect path, maar die is zeker correct. Ik heb al verschillende keren het xml bestandje vervangen/aangepast maar dat mocht niet baten. Iemand tips?
Na het volgen van deze troubleshooting steps blijft dezelfde foutmelding zich voordoen.
Dit zijn de paths die ik gebruikt heb, en ook zo in de xml heb gezet uiteraard:
C:\Program Files\Microsoft Office 2019
C:\Program Files\Office setup files
Meer gesuggereerde oplossingen kan ik niet vinden via Duckduckgo, dus heb geen idee hoe ik verder kan. Ik vind het nogal vreemd, want de foutmelding gaat over een incorrect path, maar die is zeker correct. Ik heb al verschillende keren het xml bestandje vervangen/aangepast maar dat mocht niet baten. Iemand tips?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!