Heb momenteel draadloze wifi via een usb adapter. De TP-Link AC600 Archer T2UH
Maar wil graag een netwerk kaart intern opnemen in mijn computer kast.
Alleen nu twijfel ik erg welke aansluiting nou gaat passen.
PCI of PCIe?
En dan heb je van PCIe nog
PCI Express
PCI Express x1
En wat houdt R-SMA en RP-SMA nou precies in? Kan via google ook niet echt achterkomen.
Ik heb een Asus Prime X370-Pro moederbord.
Zie foto. Die eerste kleine aansluiting van bovenaf kan ik al niet gebruiken door de dikke videokaart GTX 1080. Het zal dus in die één na laatste van onderen moeten. Onderling lijkt trouwens ook beetje verschil te zitten tussen die twee. De 1 is wat wijder. (in hoogte/dikte)
Gaat me niet zo zeer om meer mbs want dat ligt toch aan je verbinding. Maar of een netwerk kaart (hetzij met 2 antennetjes) opgenomen in mijn desktop een beter bereik/ontvangst zal hebben dan een usb adapter)

afbeedlingen
Maar wil graag een netwerk kaart intern opnemen in mijn computer kast.
Alleen nu twijfel ik erg welke aansluiting nou gaat passen.
PCI of PCIe?
En dan heb je van PCIe nog
PCI Express
PCI Express x1
En wat houdt R-SMA en RP-SMA nou precies in? Kan via google ook niet echt achterkomen.
Ik heb een Asus Prime X370-Pro moederbord.
Zie foto. Die eerste kleine aansluiting van bovenaf kan ik al niet gebruiken door de dikke videokaart GTX 1080. Het zal dus in die één na laatste van onderen moeten. Onderling lijkt trouwens ook beetje verschil te zitten tussen die twee. De 1 is wat wijder. (in hoogte/dikte)
Gaat me niet zo zeer om meer mbs want dat ligt toch aan je verbinding. Maar of een netwerk kaart (hetzij met 2 antennetjes) opgenomen in mijn desktop een beter bereik/ontvangst zal hebben dan een usb adapter)

afbeedlingen