Heb ik de zaak opgeblazen?

Pagina: 1
Acties:

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:10
Hallo, ik had ff met hoofdtelefoon zitten luisteren, dus volgende dag zet ik mijn set aan, en tijdens het afspelen, ruk ik de stekker eruit,

zo gauw ik luid speel, hoor ik een zoemmm geluid, waarvan heel me kamer trilt, en een piiiiieeeeeepppp geluid :'(

Weet iemand of het hnu naar de Kl#te is, of gewoon ff overbelast ofzo? hij stond maar op een kwart ofzo toen ik de stekker eruit haade. het gaat btw om een labtec set met 2 satelieten, en een sub, type weet ik zo niet, maar het is de grootste sub van labtec.
die van rond de 400,- :(
en ik hoor btw ook een flinke ruis als hij niets afspeeld, weet iemand wat dit is, en of het nog te herstellen is?
alvast bedankt.

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je niet te hard aan de stekkers gerukt? >:)

zitten de stekkers van je speakerset nog wel allemaal goed? (dus ook naar je geluidskaart)

Verwijderd

Hmm raar probleem hoorde dit laatst ook van iemand anders (zat op de terugreis van kreta naast andere twiekert :) ). Heb toen tegen hum gezegd om te chekken of het spul sap uit een geaard stopcontact kwam, betrof een midisetje nl. gaat hier niet op dus (ofwel?). Misschien idd het stekkertje naar kl.te.

Verwijderd

Hehe ik had het ook, wat bleek nou: er lag zo'n cd flap hoesje met plastic, dat hoorde je trillen, kheb waarschijnlijk de zelfde labtec set als jij. apx 4620

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 21:31

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

is het niet iets met de massa?

Verwijderd

hmmz eigenlijk kan zo'n box toch niet kapot gaan van een stekker eruitrukken als ie aanstaat..

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Mischien dat de ingebouwde amp een klap heeft gekregen maar dan zou het wel een constante toon moeten zijn en is het na een minuut toch echt wel afgelopen met de versterker.

• memphis
  • Laatst online: 19:12

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Je bent onduidelijk met je geluidsbron, is dat de PC ?
Zo ja, check dan even je line-input , aux of Mic van je PC als die wel gedempt staan.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:10
geluidsbron PC, als ik niets aan hyeb staan een zoem geluid, dan op zacht niveau een beetje ruis door de muziek, iets harder, ontstaat er een zeer stevig zoem geluid, en als ik heb nog iets harder zet komt ook de pieptoon er nog bij. Hoop dat het nog goed komt, maar vrees het ergste :(

• memphis
  • Laatst online: 19:12

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op donderdag 02 augustus 2001 02:21 schreef FFF het volgende:
geluidsbron PC, als ik niets aan hyeb staan een zoem geluid, dan op zacht niveau een beetje ruis door de muziek, iets harder, ontstaat er een zeer stevig zoem geluid, en als ik heb nog iets harder zet komt ook de pieptoon er nog bij. Hoop dat het nog goed komt, maar vrees het ergste :(
Klinkt als een microfoon die staat te rondzingen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Op donderdag 02 augustus 2001 07:41 schreef Sinclair het volgende:

[..]

Klinkt als een microfoon die staat te rondzingen.
Ìnderdaad, wat hoor je als je de audiokabels uit je computer haalt? Verdwijnt de zoem dan?
Pagina: 1