Sommigen zullen me misschien gek verklaren
maar ik denk eraan om de LG LC-M34-UWQHD aan te schaffen als nieuw beeldscherm (in combinatie met een nieuwe pc) en daarbij de achterkant van het scherm in het zwart te spuiten. Dit omwille van de witte achterkant dewelke wat vloekt in onze leefruimte (bureau maakt deel uit van grote leefruimte en de achterkant van het scherm is te zien vanuit keuken, eethoek en zithoek). Ik vind het een mooi scherm qua design én met een lage prijs (€400).
Ik heb op eenzelfde wijze reeds verlichtingsarmaturen zwart gemaakt met een hittebestendige zwarte spuitbus en het resultaat was echt goed: leek alsof ze zo uit de doos kwamen
Twee vragen hierbij:
1. Lukt het om de achterwand te demonteren? Lijkt me nodig om een mooi resultaat te bekomen (kleine openingen die anders moeilijk af te plakken zijn)
2. Vervalt de garantie bij de fabrikant door de achterwand te demonteren en of te spuiten in een andere kleur?
Ik,vind amper info over het scherm (behalve in het Duits
)
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ik heb op eenzelfde wijze reeds verlichtingsarmaturen zwart gemaakt met een hittebestendige zwarte spuitbus en het resultaat was echt goed: leek alsof ze zo uit de doos kwamen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | LC-Power LC-M34-UWQHD-100-C Zwart | € 389,- | € 389,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 389,- |
Twee vragen hierbij:
1. Lukt het om de achterwand te demonteren? Lijkt me nodig om een mooi resultaat te bekomen (kleine openingen die anders moeilijk af te plakken zijn)
2. Vervalt de garantie bij de fabrikant door de achterwand te demonteren en of te spuiten in een andere kleur?
Ik,vind amper info over het scherm (behalve in het Duits
Alvast bedankt voor jullie reacties!
[ Voor 30% gewijzigd door zonderwaarde op 18-11-2019 20:57 ]