Hoi allemaal,
Ik ben een startende gamer en ik ben op zoek naar een goede game-pc. Ik heb wat kunnen samenstellen op Alternate.nl en vroeg me af of dit een goede game-pc zou zijn voor een startende gamer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral de volgende games spelen zonder ongemakken: Minecraft (evt ook eigen server maken en spelen), Heroes of the Storm, Leaque of Legends, Sims 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 1500 € aan besteden en het liefst alles zo compleet mogelijk. Misschien moet ik dan nadenken over zelf installeren van de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet van toepassing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals ik al eerder heb beschreven ben ik echt een beginnende gamer en weet ik weinig af van hardware. Ik wil graag een game-pc, waarmee ik binnen mijn budget blijf en toch probleemloos mijn games kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet van toepassing, ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een Game-PC willen hebben die ook vrij stil kan zijn, zodat ik ook 's avonds kan gamen zonder al te veel herrie te maken. Verder wil ik een niet al te grote behuizing van mijn PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben echt een beginnende gamer, dus wil geen extreem snelle en hypermoderne game-pc, maar wel graag eentje die nog zeker 5 jaar mee kan.
Dit heb ik als volgt kunnen samenstellen:
1 x AMD Ryzen 7 3700X socket AM4 processor HR7A31 € 335,-
1 x GIGABYTE AORUS B450 PRO (rev. 1.0), socket AM4 moederbord GREGRF € 109,90
1 x Noctua NH-D15 cpu-koeler HXLU26 € 92,90
1 x Corsair 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen IEIG5R32 € 67,90
1 x MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC grafische kaart JFXN0D06 € 194,90
1 x Samsung 970 EVO Plus, 500 GB SSD IMJM4X10 € 109,90
1 x Corsair HX1000i, 1000 Watt voeding TNAV6H00 € 232,90
1 x Microsoft Windows 10 Home 64bit software YOBMJG06 € 109,-
1 x Fractal Design Define R6 TG tower-behuizing TQXHF037 € 144,90
Ik ben een startende gamer en ik ben op zoek naar een goede game-pc. Ik heb wat kunnen samenstellen op Alternate.nl en vroeg me af of dit een goede game-pc zou zijn voor een startende gamer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral de volgende games spelen zonder ongemakken: Minecraft (evt ook eigen server maken en spelen), Heroes of the Storm, Leaque of Legends, Sims 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 1500 € aan besteden en het liefst alles zo compleet mogelijk. Misschien moet ik dan nadenken over zelf installeren van de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet van toepassing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals ik al eerder heb beschreven ben ik echt een beginnende gamer en weet ik weinig af van hardware. Ik wil graag een game-pc, waarmee ik binnen mijn budget blijf en toch probleemloos mijn games kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet van toepassing, ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een Game-PC willen hebben die ook vrij stil kan zijn, zodat ik ook 's avonds kan gamen zonder al te veel herrie te maken. Verder wil ik een niet al te grote behuizing van mijn PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben echt een beginnende gamer, dus wil geen extreem snelle en hypermoderne game-pc, maar wel graag eentje die nog zeker 5 jaar mee kan.
Dit heb ik als volgt kunnen samenstellen:
1 x AMD Ryzen 7 3700X socket AM4 processor HR7A31 € 335,-
1 x GIGABYTE AORUS B450 PRO (rev. 1.0), socket AM4 moederbord GREGRF € 109,90
1 x Noctua NH-D15 cpu-koeler HXLU26 € 92,90
1 x Corsair 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen IEIG5R32 € 67,90
1 x MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC grafische kaart JFXN0D06 € 194,90
1 x Samsung 970 EVO Plus, 500 GB SSD IMJM4X10 € 109,90
1 x Corsair HX1000i, 1000 Watt voeding TNAV6H00 € 232,90
1 x Microsoft Windows 10 Home 64bit software YOBMJG06 € 109,-
1 x Fractal Design Define R6 TG tower-behuizing TQXHF037 € 144,90