Vraag

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Ik zoek voor een hobby project het volgende onderdeel:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cCBasr9.jpg

Het is een soort halve ring waar aan de bovenkant een gleuf zit. Aan de zijkanten zitten cylindervormige buisjes waarmee je ze door middel van straps/klittenband kan bevestigen (in dit geval rondom je vinger).

Ik heb geen idee hoe dit heet dus Googlen op kenmerkende termen levert helaas niet het gewenste resultaat. Wellicht herkent iemand het object hier.

Alvast bedankt :)

Ik weet niet of dit het juiste subforum is, zo niet, schopje aub

Alle reacties

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02

Sabbi

je denkt aan mij.

Een buisclip?

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39

Rmg

Zou zelf iets uittekenen en (laten) 3d printen. Anders kom je al snel uit vinger clips/straps voor pulsoxi meters enzo

Verwijderd

.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 21:28 ]

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Ik weet niet wat de praktische use-case van deze 'clips' zijn, dat maakt het nog lastiger helaas...
Ik wil ze zelf gebruiken om trackers op de vingers te bevestigen (voor realtime 3d bone simulaties). Deze 'clips' hebben een gleuf aan de bovenkant waar ik sensoren door kan halen waardoor ze op de plek blijven, zonder deze vast te plakken aan de vingers/handschoen oid.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-11 16:54

talin

ES-MA

ik moest hier aan denken:

https://www.carltontechno...t2h27er-409-ring-scanner/

dat is een Symbol Gladiator.
een unit die je om je arm kan doen en een "clip" / deel dat je om je vinger kan doen.
het vinger gedeelte heeft een barcode scanner en een knop die je kan indrukken.
wellicht kan je hier verder mee zoeken.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39

Rmg

Voor motion capture noemen ze dat markers, dus iets als 'marker finger mount' oid
Pagina: 1