Hoi! ik ga binnenkort met wat angst tóch zelf mijn pc bouwen, maar nu vind ik argb erg mooi alleen valt er niet echt uitgebreide uitleg te vinden over het installeren en besturen ervan, nu is mijn vraag dus: wat heb je nodig voor argb zoals, heb je een fanhub nodig, moet je moederbord ergens aan voldoen, als je case zelf een argb bestuurknop heeft, hoe connect je dat dan? kortom; hoe installeer en bestuur je argb en waar moeten je onderdelen aan voldoen?
Vraag
Alle reacties
Geen vraag is hier te simpel, maar jij hebt er wel zoveel dat het lijkt alsof je nog geen eens een handleiding erbij hebt gepakt.
We verwachten namelijk altijd ook dat je aangeeft wat je hebt gevonden en wat daar eventueel niet duidelijk aan was. Werk aan de winkel dus. Mocht je na zelf onderzoek te hebben gedaan, open dan een nieuw topic met je openstaande vragen.
Voor nu Het algemeen beleid #quickstart.
We verwachten namelijk altijd ook dat je aangeeft wat je hebt gevonden en wat daar eventueel niet duidelijk aan was. Werk aan de winkel dus. Mocht je na zelf onderzoek te hebben gedaan, open dan een nieuw topic met je openstaande vragen.
Voor nu Het algemeen beleid #quickstart.
Dit topic is gesloten.
![]()