Goedemiddag allen,
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe laptop en heb graag jullie hulp nodig. Bij de aankoop is het volgende van belang:
Wat mag je laptop gaan kosten?
Het budget is maximaal € 750,-.
Wat ga je met de laptop doen?
Ik zal de laptop gebruiken voor school (Office, statistische programma's, etc.), kijken van films/series en spelen van games met lagere system requirements (niet de allernieuwste games).
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Enkel een paar keer per week naar school.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Zelf ben ik bij het zoeken op de volgende modellen uitgekomen:
- HP Pavilion 15-cs2720nd (€ 729)
- HP Pavilion 15-cw1948nd (€ 699)
- Acer Aspire 5 A515-54G-50LM (€ 699)
- Lenovo ideapad 330 15ICH 81FK003XMH (€ 699)
De volgende laptops heb ik gekozen, omdat ze minimaal 8GB ram, een 15 inch scherm, een SSD (voorkeur 512 GB) en/of goede reviews hebben.
De HP Pavilion´s en Acer leken bij het vergelijken vrij identiek, mijn voorkeur gaat daarbij uit naar de Acer, omdat ik het persoonlijk een mooier design vind. Daarnaast kwam ik de Lenovo als aanbieding tegen op bol.com. Dit leek door de prijs wellicht ook een goede keuze door de goede GPU.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen met het maken van een keuze tussen de bovenstaande laptops of wellicht met een eigen suggestie.
Alvast bedankt!
Gr. Rens
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe laptop en heb graag jullie hulp nodig. Bij de aankoop is het volgende van belang:
Wat mag je laptop gaan kosten?
Het budget is maximaal € 750,-.
Wat ga je met de laptop doen?
Ik zal de laptop gebruiken voor school (Office, statistische programma's, etc.), kijken van films/series en spelen van games met lagere system requirements (niet de allernieuwste games).
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Enkel een paar keer per week naar school.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Zelf ben ik bij het zoeken op de volgende modellen uitgekomen:
- HP Pavilion 15-cs2720nd (€ 729)
- HP Pavilion 15-cw1948nd (€ 699)
- Acer Aspire 5 A515-54G-50LM (€ 699)
- Lenovo ideapad 330 15ICH 81FK003XMH (€ 699)
De volgende laptops heb ik gekozen, omdat ze minimaal 8GB ram, een 15 inch scherm, een SSD (voorkeur 512 GB) en/of goede reviews hebben.
De HP Pavilion´s en Acer leken bij het vergelijken vrij identiek, mijn voorkeur gaat daarbij uit naar de Acer, omdat ik het persoonlijk een mooier design vind. Daarnaast kwam ik de Lenovo als aanbieding tegen op bol.com. Dit leek door de prijs wellicht ook een goede keuze door de goede GPU.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen met het maken van een keuze tussen de bovenstaande laptops of wellicht met een eigen suggestie.
Alvast bedankt!
Gr. Rens