Hoi Tweakers,
Mijn vader heeft aan mij gevraagd of ik hem kan voorzien van een nieuwe werkplek.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral taken als Word, Outlook en internet. Een huis-tuin en keuken pc dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 400 euro. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn vader gebruikt twee schermen*. Daarnaast zit in zijn huidige PC nog een dvd-speler en een paar oude harde schijven die hij mee wil nemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij hoeft het allemaal niet zo spannend te zijn. Ik heb overwogen om een barebone aan te schaffen maar gezien mijn vader wel graag een dvd-speler wil blijven gebruiken alsmede twee schermen aan te willen sluiten wordt dat volgens mij erg lastig. Ik heb een opzet gemaakt hieronder.
Wat verwacht je van ons?
Toetsen of bovenstaande voorzet voorziet in de eisen en wensen en adviseren of er nog verbeteringen door te voeren zijn.
Mijn vader heeft aan mij gevraagd of ik hem kan voorzien van een nieuwe werkplek.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral taken als Word, Outlook en internet. Een huis-tuin en keuken pc dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 400 euro. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn vader gebruikt twee schermen*. Daarnaast zit in zijn huidige PC nog een dvd-speler en een paar oude harde schijven die hij mee wil nemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij hoeft het allemaal niet zo spannend te zijn. Ik heb overwogen om een barebone aan te schaffen maar gezien mijn vader wel graag een dvd-speler wil blijven gebruiken alsmede twee schermen aan te willen sluiten wordt dat volgens mij erg lastig. Ik heb een opzet gemaakt hieronder.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair VS350 (80Plus) | € 33,99 | € 33,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 28,98 | € 28,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 316,36 | ||
Wat verwacht je van ons?
Toetsen of bovenstaande voorzet voorziet in de eisen en wensen en adviseren of er nog verbeteringen door te voeren zijn.