Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung Ecobubbel uit balans?

Pagina: 1
Acties:

• miniterror
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:03
Beste Leden,

Helaas hebben wij 2 jaar geleden een Ecobubble gekocht.
Eigenlijk na een half jaar al problemen met dat ding.
Bij het normaal ronddraaien hoor je een soort fluitend geluid.
Contact opgenomen met Bemmel en Kroon waar deze gekocht is en er is een monteur langs gekomen.
Deze heeft het gehoord maar kon niet vinden wat dit veroorzaakte en is weer weggegaan zonder iets te doen.
Recentelijk begint de wasmachine bij het centrifugeren ook onwijs hard te bonken en gaat lopen.
We hebben nu een soort van rubberen mat gekocht bij de bouwmarkt welke dit zou moeten tegen gaan gezien hij op laminaat staat.
Dit geeft geen resultaat, hij loopt nu met mat en al weg en het bonken blijft.
Standaard centrifugeert hij op 1400 toeren, heb getest of dit ook gebeurd met 1200 toeren maar dit maakt geen verschil.
Probleem is dat ik net op bon kijk en we met 3 weken de 2 jaar gepasseerd zijn.
Ben dus bang dat mijn garantie is verlopen.

Ik weet even niet wat dit zou kunnen veroorzaken en hoop dat iemand hier weet wat ik kan doen om hem weer goed te krijgen.

Zie onderstaand 2 filmpjes met de herrie en het lopen.
Ik vermoed dat de trommel uit balans is maar geen idee of dat zo is en hoe ik dat kan testen of maken.
Graag hoor ik jullie ideeen over dit probleem.

https://photos.app.goo.gl/x5JyMhSjGXPYK9AU6

https://photos.app.goo.gl/75YrKB6VLqxB3MBB7

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:48

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Staat hij waterpas? (zowel links/rechts als voor/achter)
En heb je (nadat je hebt gechecked dat hij waterpas staat en dit evt. heb gecorrigeerd) de calibratie nog eens doorlopen? Ik weet dat dat het eerste is wat men deed toen de wasmachine geleverd werd hier.

ThinkPad wijzigde deze reactie 17-11-2019 17:21 (8%)

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Aikon
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Garantie houdt niet op na 2 jaar, zeker niet op een wasmachine. Gewoon contact opnemen met de winkel en kijken wat die zegt. Verwacht ook weer niet een 100% gratis oplossing. :)

• miniterror
Hij staat waterpas, dat hebben we al meerdere keren nagemeten.
Ik kan hem op elke lamge kant leggen en alle geven waterpas aan, of mijn waterpas moet uit balans zijn:')
Calibratie zegt me niets, maar eens even google gebruiken hoe dat moet.
Ik was niet thuis tijdens het plaatsen van de machine toen die 2 jaar geleverd werd en heb die stappen dan ook nooit gezien.

@Aikon ik hoop dat de monteur hem de vorige keer heeft afgemeld dat hij niets heeft gedaan.
Dan zien ze iig dat dit al langer speelt en hoop ik op coulance bij een eventuele reparatie.

• miniterror
Gister het kalibratie programma laten lopen.
Helaas blijft het gedrag hetzelfde.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True