Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 52rob
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-08-2023
Hoi

Audio en video kan ik casten via chromecast. De cast optie zit dan in de gebruikte speler op de telefoon. Ik wil echter ook het schrem casten alleen kom ik er niet uit. Er staat een handleiding op internet. maar opties als mirroren en casten komen in mijn menu's niet voor.
Heeft iemand een oplossing?

satje4u

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Waar kijk je en welke smartphone heb je? (Samsung J6, staat in de titel...) Wat wil je waarheen casten?

Je kan de app 'Home' proberen, daarmee kan je meestal naar bijvoorbeeld tv's casten. Maar je zal toch wat vollediger moeten zijn om iets zinnigs te kunnen zeggen.

[ Voor 58% gewijzigd door Hahn op 17-11-2019 11:53 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(google) home is inderdaad de app waarmee je kan schermcasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:11
Zit er geen smartview op deze telefoon, dat ondersteunt zowel Google Cast als Miracast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 52rob
zoals gezegd audio en video gaat prima. Alleen wil ik bv. de digitale krant ( o.a. Telegraaf) casten naar de tv. Maar dat lukt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
52rob schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:26:
zoals gezegd audio en video gaat prima.
Dat is nogal breed en daardoor weinig zeggend, plus dat je niet aangaf wat je dan wél wou casten. Vandaar de vraag.
Alleen wil ik bv. de digitale krant ( o.a. Telegraaf) casten naar de tv. Maar dat lukt dus niet
...Home al geprobeerd? Zo ja, wat lukt daar niet aan?

Aan vage omschrijvingen zoals 'het lukt niet' hebben we niks. Omschrijf zo duidelijk en compleet mogelijk wat je doet en wat er vervolgens niet lukt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@52rob welkom op het forum!

Zoals andere ook al aangeven zijn je posts een beetje aan de summiere kant. Zou je duidelijk willen zijn in het beschrijven van de stappen die je uitvoert, tegen welke problemen je aanloopt en waar het fout gaat.

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 52rob
Nogmaals de knoppen die in de handleiding staan kom ik niet tegen. Heb nu mijn Samsung account gekoppeld aan de chromcast. En toen zag ik wat knoppen voorbij komen uit de handleiding. Hoe weet ik niet maar ik kan nu ieder scherm, whatsapp mail foto,s op mijn TV krijgen.
Dus topic kan dicht.

bedankt voor de reacties
Pagina: 1