2e monitor op Compaq laptop 1200xl103

Pagina: 1
Acties:

• highcity
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58
Reeds meerdere malen heb ik geprobeerd om een tweede monitor aan te sluiten op de laptop. Dit lukt ook wel alleen kan ik ze niet synchroon laten werken. Alleen het laptopscherm of alleen de monitor is geen probleem. Bureaublad delen is ook geen probleem, maar bij synchroon is het beeld op de 14" niet leesbaar. Ik heb dit geprobeerd met diverse 14" monitoren. Als ik mijn eigen 19"monitor aansluitt werkt het wel allemaal. Wie weet hiervoor een oplossing of zie ik iets over het hoofd??????

Verwijderd

Als het goed is kan je ook een lagere resolutie instellen op de monitor dat het beeld te groot is voor je monitor en dat als je langs de rand van het beeld komt met je muis dat hij scrolt. kan wel met mijn twinview kaart.

Verwijderd

refresh rates maybe?

Verwijderd

ik zit met een soortgelijk probleem: 'k heb een compaq presario 1245 laptop en daar wil ik graag een 14" beeldscherm op aansluiten. Het probleem is dat ik niet op het beeldscherm van de laptop en het extra beeldscherm tegelijk goed beeld heb. De resolutie van de extra monitor is dusdanig groot (denk ik) want het beeld staat er 3 keer in. Hoe kan ik de resolutie aanpassen? Als ik dit via Beeldscherm -> Intellingen doe veranderd alleen het beelscherm van de laptop en niet van de externe monitor. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

*schopt topic ophoog want is er nog steeds niet uit*