Ik wil gewoon 4 jaar lang ermee kunnen gamen en dit op fatsoenlijke settings. Daarbij wil ik graag advies over hoe en wat het zal mijn eerste PC zijn die ik zelf ga samenstellen/bouwen. Ik zal daar wel wat hulp bij krijgen van een ander persoon.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Is vooral voor gamen en wat huiselijk gebruik. Ik ga geen intensieve programma's draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb geen absolute max maar hoe voordeliger des te beter. Ik zou wel graag rond de 1100 / 1200 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb een scherm dat zal mijn 2e scherm worden voor de rest niets.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik heb hier geen ervaring mee, zal dit ook niet gaan doen dus.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies geven over de comp die ik heb. Deze is vooral afgeleid aan de hand van de BBG van oktober.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Is vooral voor gamen en wat huiselijk gebruik. Ik ga geen intensieve programma's draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb geen absolute max maar hoe voordeliger des te beter. Ik zou wel graag rond de 1100 / 1200 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb een scherm dat zal mijn 2e scherm worden voor de rest niets.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik heb hier geen ervaring mee, zal dit ook niet gaan doen dus.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies geven over de comp die ik heb. Deze is vooral afgeleid aan de hand van de BBG van oktober.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,90 | € 444,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 72,99 | € 72,99 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Solid state drives | PNY XLR8 CS3030 1TB | € 132,- | € 132,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.069,71 | ||