Goedendag,
Een familielid van mij heeft een Lenovo L570 die niet meer aan wil. Ledje gaat aan maar geen fans of beeld. Wat ik al heb geprobeerd:
Zo ziet de laptop er uit die wel werkt:

Zo ziet de laptop er uit die niet werkt:

De laptop heeft helaas geen garantie meer. Hoop dat iemand weet wat het component is waar de aanduiding SW1 bij staat en of dat de oorzaak kan zijn dat de laptop niet meer aan gaat.
Heb de laptop inmiddels al wel aangemeld voor reparatie. Ben bang dat ze wel een nieuw moederbord er in gaan zetten en niet het component wat defect is gaan vervangen met hoge kosten tot gevolg.
Graag hoor ik van jullie:
[list=1] Wat is het component waar de aanduidng SW1 bij staat en waar dient het voor?
[list=2] Hoe heeft het kunnen gebeuren dat het is afgebroken?
[list=3] Is het zelf te repareren ?
[list=4] Kan dit de oorzaak zijn dat de laptop niet maar aan gaat ?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Barry
Een familielid van mij heeft een Lenovo L570 die niet meer aan wil. Ledje gaat aan maar geen fans of beeld. Wat ik al heb geprobeerd:
- Batterij een halve dag verwijderd
- Ander geheugen
- Andere Adapter
- BIOS Batterij 2 uur losgekoppeld
Zo ziet de laptop er uit die wel werkt:

Zo ziet de laptop er uit die niet werkt:

De laptop heeft helaas geen garantie meer. Hoop dat iemand weet wat het component is waar de aanduiding SW1 bij staat en of dat de oorzaak kan zijn dat de laptop niet meer aan gaat.
Heb de laptop inmiddels al wel aangemeld voor reparatie. Ben bang dat ze wel een nieuw moederbord er in gaan zetten en niet het component wat defect is gaan vervangen met hoge kosten tot gevolg.
Graag hoor ik van jullie:
[list=1] Wat is het component waar de aanduidng SW1 bij staat en waar dient het voor?
[list=2] Hoe heeft het kunnen gebeuren dat het is afgebroken?
[list=3] Is het zelf te repareren ?
[list=4] Kan dit de oorzaak zijn dat de laptop niet maar aan gaat ?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Barry