Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

Chantage dmv 1 ster review

Pagina: 1
Acties:
  • 753 views

• Raptor
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-01 15:15
Ik ben inmiddels het 3e 'slachtoffer' van Brentjuh2000 waar hij via "als jij bij mij de slechte review weg haalt, doe ik dat dan ook bij jou" chanteert.

Plaatst vlak voor het aflopen van de veiling het winnende bod. Daarna geen reactie op berichten. Na >72 uur V&A feedback gegeven en daar komt wél direct reactie op: namelijk de tegenreview van 3x 1 ster. Geeft aan 'was een week op vakantie en dan zit ik niet op tweakers'. Vreemd, want tijdens die vakantie heeft hij dus wel het bod geplaatst. Blijkt vaker zo te handelen; zie 4 juli 2019 en 8 oktober 2018.

https://gathering.tweaker...m_discussion/5786825/3999

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:42
Jullie waren beiden niet gerechtigd om een beoordeling achter te laten.
Veilingen zijn op tweakers niet bindend. (daar kun je van alles van vinden, maar het is gewoon zo)

Je mag pas een beoordeling achterlaten als er daarna daadwerkelijk een overeenkomst tot stand is gekomen. Dat is hier niet het geval.

• Dagion
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-01 17:51
Geen idee of dit bedoeld is als een soort van discussietopic, maar als fanatiek V&A gebruiker (vooral het in de gaten houden van advertenties voor nieuwe projectjes en ideeën) zie ik dit wel vaker gebeuren op dit forum.

In mijn ogen inderdaad een manco van het systeem, iemand geeft een (waarschijnlijk, je ziet altijd maar een deel van de communicatie natuurlijk) terechte beoordeling, en omdat iemand het daar niet mee eens is komt er een ongefundeerde 1-ster beoordeling op terug. Vervolgens wil je die verwijderd hebben, maar dan worden ze vaak beiden verwijderd. Zie wel eens topics voorbij komen waarbij je denkt: "aardige tactiek om je beoordelingen hoog te houden". Misschien zie ik het ook wel verkeerd, soms worden er ook wel eenzijdig beoordelingen verwijderd.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Dagion schreef op donderdag 21 november 2019 @ 00:09:
Geen idee of dit bedoeld is als een soort van discussietopic
Nee

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Raptor schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 16:35:
Ik ben inmiddels het 3e 'slachtoffer' van Brentjuh2000 waar hij via "als jij bij mij de slechte review weg haalt, doe ik dat dan ook bij jou" chanteert.

Plaatst vlak voor het aflopen van de veiling het winnende bod. Daarna geen reactie op berichten. Na >72 uur V&A feedback gegeven en daar komt wél direct reactie op: namelijk de tegenreview van 3x 1 ster. Geeft aan 'was een week op vakantie en dan zit ik niet op tweakers'. Vreemd, want tijdens die vakantie heeft hij dus wel het bod geplaatst. Blijkt vaker zo te handelen; zie 4 juli 2019 en 8 oktober 2018.

https://gathering.tweaker...m_discussion/5786825/3999
zoals al aangegeven ga je zelf in de fout door een review te schrijven terwijl er geen transactie geweest is. Ik haal dus beide reviews weg.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True