Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 22:02
Zolang als ik me kan herinneren brande het power ledje op het mobo WIT als de PC aan of uit staat.

Vandaag viel me op dat hij oranje brand, zowel aan als uit. Gisteren heb ik de update gedaan naar Windows 1909, toeval?

De handleiding zegt: Standby Power LED
The motherboard comes with a standby power LED. The LED lights up to indicate that
the system is ON, in sleep mode, or in soft-off mode. This is a reminder that you should
shut down the system and unplug the power cable before removing or plugging in any
motherboard component. The illustration below shows the location of the onboard LED.

Het vermeld dus niets over de kleur. Ik vind online meer mensen die vragen wat het betekent als deze oranje brand, maar geen antwoord.

Weet iemand wat het betekent?

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Verwijderd

Nee, zeker niet als je niet vertelt over welk moederbord wij het hebben.....

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik denk eerder dat het toeval is, dat de kleur anders is sinds de nieuwe Windows update.
Deze update is gebaseerd op de core van de voorgaande 1903 update, en past voor zover ik weet niks andere kernel of drivers aan.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

Technisch gezien sluit Windows 10 al sinds het begin niet echt meer af maar gooit hij het systeem in een soort hybride slaapstand.
Zet maar eens 'Fast Startup' uit in je energie-instellingen, denk dat hij dan weer wit wordt.

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 22:02
Sorry helemaal vergeten te melden dat het om de Asus Z270E gaat.

Ik ga de oplossing van Zorian proberen, dat klinkt helemaal niet gek.

Thanks

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL