Toon posts:

creative geforce doet niets (is al inruil)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zijn er mensen met het volgende probleem: geforce na 6 mnd defect (geheugen),nooit oced, nu een nieuwe kaart gekregen en als je deze in agpslot zet 3 a 4 keer een lange piep en niets, heb ook nog een m64 tnt2 deze werkt wel.wat kan dit zijn?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Kijk aan! Een typisch geval van een 'cold-boot' probleem.

Zeker een Abit KA7 mobo.

Houdoe

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
mmmm mijn Creative GeForce 2 piept ook altijd als hij opstart (mobo dan ;) ), nooit eerder gehad met mijn TNT2, hij is wel goed aangedrukt volgens mij, paar keer nagekeken.
Dat cold-boot, is dat als ie een nacht heeft uitgestaan? Als ik mijn pc aan en uit zet vlak na elkaar heb ik geen last, moederbord is een ASUS P2B-F.

Flickr | Lego collectie

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Dat gezeik met het aanzetten word ik dus helemaal mesjokke van.

Zet je hem 's morgens aan: pieieieiep-piep-piep. Verder niets. Kan je hem resetten: piep en werken.

Vrijdag ga ik mijn leverancier lastig vallen dat ik echt een ander bordje wil.

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
witte de klacht die jij omschrijft is exakt dezelfde als ik heb ,nb mijn systeem is :celeron 2 566 niet oced ,128mb 100mhz,sblive,17 inch monitoren nu dus een tnt2 m64 en abit bx6 rev 2 mobo + voeding van 300 watt voor die kl***e geforce

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
mmmm, ik heb dit vroeger ook wel eens gehad. toen zat m'n agp kaart er niet goed in. je moet hem er echt helemaal goed ik douwen totdat je geen connectortjes meer ziet en dat ie echt goed vast zit en dat je m er niet zo uit kan tillen.

misschien lost dit je probleem op (of niet)

• Feenstra D
  • Laatst online: 23-03 20:37
heb jij dan een ka7 witte in combinatie met een geforce 2 gts of mx mijn geforce asus v6600 pure werkt prime en ik heb geen last van cold bootes mijn geforce is al een maandje of 8 oud (van december) vorige systeem was een p3b-f waar de kaart in d3d als maar vast liep Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif daarna heb ik een ander moederbord aangeschaft be6 rev 2 waar de kaart normaal in werkt en nou met mijn ka7 ook nooit problemen gehad zowel in d3d en opengl

d j swierstra heb jij een 300 watt voeding kijk probeer de kaart eerst bij een andere computer doet ie dat nog niks gewoon weer terug brengen voor een ander.

• Speedy
  • Laatst online: 16:02
Ja, na een reset gaat ie prima... maar het is wel flink irritant, een ander moederbord zou het moeten oplossen?

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1