Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• flashrot
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-01 15:22
Ik ben al een tijdje aan het rond kijken voor een 4k televisies voor gaming en Netflix enzo, nu zie je in reviews toch verschillende merken die men zegt dat goed is daarvoor.
Welke 4k televisies raden jullie aan (in de mid en high range ) als je kijkt naar 4k gamen op console en Netflix enzo ?

[ Voor 4% gewijzigd door flashrot op 16-11-2019 07:30 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@flashrot Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Dit topic ga ik echter niet verplaatsen maar sluiten omdat het topic niet voldoet. Check voor eventuele toekomstige topics Het algemeen beleid #topicplaatsen nog even en gebruik het sjabloon dat je voorgeschoteld krijgt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:05
flashrot schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 08:35:
Ik kan misschien er op inhaken, ik heb rond de 1000-1100 budget en de tv moet voldoen aan 4k HDR en 120hz refresh rate, ik ga hem voornamelijk gebruiken voor console gaming en Netflix enzo.
Welke televisies raden jullie me aan?
Bij voorbaat dank.
De LG 55C9, zie OLED prijzen topic voor een goede deal.

Mocht dit toch nog boven jouw budget zijn adviseer ik je de Sony 55XG95, deze LED tv is momenteel met onderhandelen voor rond de 1000 euro te koop.

Dit topic is gesloten.