Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Helaas past in mijn kamer maximaal 43 inch tv.
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Puur voor films/series kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel nu voor 2 tv's,
1. pricewatch: Sony KD-43XG8305 Zwart
2. pricewatch: Panasonic TX-43GXF937 Zilver
Welke vragen heb je hier nog over?
Bijna 200 Euro verschil,
Ik heb na lang zoeken gevonden dat Sony en nog beter Panasonic out-of-the-box de beste beeldresultaten hebben.
Waar zit het prijsverschil precies in?
Groter dan 43 inch gaat in mijn situatie niet lukken helaas.
Samsung heb ik al op de slaapkamer en ik vind persoonlijk de beeldkwaliteit bedroevend, ook die bij mijn vrienden, na zeeeeer veel afstellen kan het beeld er mee door, ik wil dus zeker geen Samsung.
In de woonkamer heb ik een LG, maar nu komen er ineens allemaal "vlekjes"(donkere vlekken, goed zichtbaar bij een witte achtergrond en volgens mij(of ik let er meer op) worden de vlekken steeds meer/groter.
Ik zoek dus een vervanging voor de LG(al een oud beestje een jaar of 6)
Ik zoek een?
Helaas past in mijn kamer maximaal 43 inch tv.
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Puur voor films/series kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel nu voor 2 tv's,
1. pricewatch: Sony KD-43XG8305 Zwart
2. pricewatch: Panasonic TX-43GXF937 Zilver
Welke vragen heb je hier nog over?
Bijna 200 Euro verschil,
Ik heb na lang zoeken gevonden dat Sony en nog beter Panasonic out-of-the-box de beste beeldresultaten hebben.
Waar zit het prijsverschil precies in?
Groter dan 43 inch gaat in mijn situatie niet lukken helaas.
Samsung heb ik al op de slaapkamer en ik vind persoonlijk de beeldkwaliteit bedroevend, ook die bij mijn vrienden, na zeeeeer veel afstellen kan het beeld er mee door, ik wil dus zeker geen Samsung.
In de woonkamer heb ik een LG, maar nu komen er ineens allemaal "vlekjes"(donkere vlekken, goed zichtbaar bij een witte achtergrond en volgens mij(of ik let er meer op) worden de vlekken steeds meer/groter.
Ik zoek dus een vervanging voor de LG(al een oud beestje een jaar of 6)