|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Niet interessant, vermoed ik?
De adjes zijn de laatste tijd wat langzamer met reageren. Zijn op vakantie of liggen in de zon ofzo denk ik.Op donderdag 02 augustus 2001 08:01 schreef pven het volgende:
Niet interessant, vermoed ik?
Het zijn net mensen...Op donderdag 02 augustus 2001 08:29 schreef obsidian het volgende:
[..]
De adjes zijn de laatste tijd wat langzamer met reageren. Zijn op vakantie of liggen in de zon ofzo denk ik.
Verwijderd
ssst, niet doorvertellen.Op donderdag 02 augustus 2001 09:04 schreef pven het volgende:
[..]
Het zijn net mensen...
Oh nee, tuurlijk....
Daniel is natuurlijk aan het werk. Hij zou 1 augustus beginnen. Vandaar dat ie overdag niet meer (zoveel) post. Even niet aan gedacht...
En Floris? Weet ik niet, kan iemand even in het vakantieschema kijken of ie op vakantie is?
En Floris? Weet ik niet, kan iemand even in het vakantieschema kijken of ie op vakantie is?
Floris is inderdaad op vakantie.Op donderdag 02 augustus 2001 10:54 schreef obsidian het volgende:
Oh nee, tuurlijk....Daniel is natuurlijk aan het werk. Hij zou 1 augustus beginnen. Vandaar dat ie overdag niet meer (zoveel) post. Even niet aan gedacht...
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1