Spam mails en geblokkeerde afzenders.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalathim
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-06 20:32
Mijn vraag
Hallo mensen,
De laatste paar weken heb ik last van extreem veel spam (zeker wel 5+ mails per dag op 3 verschillende accounts) van verschillende duidelijke spam adressen. Wat mij is opgevallen is dat 9/10 adressen eindigen op in ieder geval een gedeelte van hetzelfde domein. Ik weet niet of het mogelijk is om in de blokkeer opties van outlook het zo in te stellen dat mail gelijk weggegooid/geblokkeerd worden zonder volledige domeinnamen in te voeren. Dus wat ik bedoel is een soort regel die alleen checkt op het "yelp.com" gedeelte van het domein en niet de rest.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook.com en de windows mail app.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VZWuyEXNF63vINAcVYulClGp/full.png Dit is wat mij is opgevallen. Ik heb zelf al een beetje gezocht maar niets gevonden. Ook heb ik geprobeerd een beetje te improviseren met met een < voor het domein maar dat werkt niet. Ik weet dat er met outlook 365 veel meer mogelijkheden zijn hiervoor maar helaas is dit geen gangbare optie voor mij.

Ik hoop dat iemand meer weet of zelfs mij hier mee kan helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kalathim op 15-11-2019 20:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik zou je e-mail bij een ander bedrijf onderbrengen.
Outlook/o365 is niet geschikt voor serieus e-mailen (ik ga hier niet op in, dat kaapt het topic).

Anders moet je op outlook.com gewoon vaak op de spam knop klikken.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:54
Deze mails heb ik ook gehad, allemaal datingsites? Ik kreeg er soms wel 10 per dag achter elkaar.
Ik heb gemaild naar helpdesk@maxsecure.io (kan gewoon in het Nederlands). Ze vroegen om een mail door te sturen en ze zouden de affiliate er op aanspreken. Na 2 dagen is het rustig gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Het lijkt met de dag erger te worden, al meerdere maanden hier last van en Microsoft ook al een mail gestuurd en op hun forum aangesproken. Of ze zijn er mee bezig of ze doen er werkelijk niks aan.

Nu kun je zeggen pak een ander mail adres, maar ik heb mijn huidige mail adres al 21 jaar en heb er te veel aan gekoppeld om dat zo maar te veranderen.

Hoop dat er snel een oplossing komt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.