Mijn vraag
Hallo mensen,
De laatste paar weken heb ik last van extreem veel spam (zeker wel 5+ mails per dag op 3 verschillende accounts) van verschillende duidelijke spam adressen. Wat mij is opgevallen is dat 9/10 adressen eindigen op in ieder geval een gedeelte van hetzelfde domein. Ik weet niet of het mogelijk is om in de blokkeer opties van outlook het zo in te stellen dat mail gelijk weggegooid/geblokkeerd worden zonder volledige domeinnamen in te voeren. Dus wat ik bedoel is een soort regel die alleen checkt op het "yelp.com" gedeelte van het domein en niet de rest.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook.com en de windows mail app.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit is wat mij is opgevallen. Ik heb zelf al een beetje gezocht maar niets gevonden. Ook heb ik geprobeerd een beetje te improviseren met met een < voor het domein maar dat werkt niet. Ik weet dat er met outlook 365 veel meer mogelijkheden zijn hiervoor maar helaas is dit geen gangbare optie voor mij.
Ik hoop dat iemand meer weet of zelfs mij hier mee kan helpen.
Hallo mensen,
De laatste paar weken heb ik last van extreem veel spam (zeker wel 5+ mails per dag op 3 verschillende accounts) van verschillende duidelijke spam adressen. Wat mij is opgevallen is dat 9/10 adressen eindigen op in ieder geval een gedeelte van hetzelfde domein. Ik weet niet of het mogelijk is om in de blokkeer opties van outlook het zo in te stellen dat mail gelijk weggegooid/geblokkeerd worden zonder volledige domeinnamen in te voeren. Dus wat ik bedoel is een soort regel die alleen checkt op het "yelp.com" gedeelte van het domein en niet de rest.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook.com en de windows mail app.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik hoop dat iemand meer weet of zelfs mij hier mee kan helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Kalathim op 15-11-2019 20:48 ]