Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

• pretraket
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 15-03 20:07
Allo tweakers,

Ik ben bezig met het uitzoeken van een hbo opleiding in de ICT/Informatica richting die mij enigszins past. Toch twijfel ik meer met elk programma dat ik zie, ik heb er moeite mee om te zien welke welk programma nou goed bij mij past.

Eigenlijk zat ik voor Fontys te kijken alleen het viel mij op dat deze dan weer minder goed aangeschreven staat in de studiekeuze gids.

Ook ben ik geïnteresseerd in studies in het buitenland die kwalitatief goed zijn.
Tot nu toe ben ik bezig geweest met het bouwen van zowel statische als dynamische websites en webapps en dat vind ik tot nu erg interessant. Het maken van een app/website/programma vind ik tot zover leuker dan puur databases of dingen zoals .NET

Misschien dat iemand tips/ervaringen/suggesties heeft en die met mij kan delen. _/-\o_

• Gilles2635
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-03 14:44
Ik volg even. Hier staat Hogeschool volgend jaar op de planning :D Toegepaste informatica als alles goed gaat.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22:43
Hangt er natuurlijk vanaf welke richting je op wilt.
Uiteindelijk zal een opleiding nooit honderd procent aansluiten en krijg je vakken die minder leuk of relevant zijn. De Hogeschool zal je namelijk niet klaarstomen zodat je alleen aan de slag kunt als applicatie ontwikkelaar in 1 taal. Dan kun je net zo goed een specifieke cursus volgen en dat certificaat halen. Een HBO opgeleid persoon zou wat breder moeten kunnen denken.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True