Ik wil graag een PowerPoint presentatie streamen naar 4 televisies tegelijk. Naar 1 lukt prima met de Chromecast, maar hoe gaat dit met 4 ? Kan dit met 4 x Chromecast of moet je iets kopen als de EZCast ProII, vind ik wel weer een kostbare oplossing. Het gaat om een normale Asus laptop en 4 Samsung televisies.
Vraag
Alle reacties
Als je er 4 computers aan knoopt kun je via Skype of Google Hangouts o.i.d. misschien in 1 meeting gaan zitten en presenteren
Je zou kunnen kijken naar een (HDMI) splitter?
Verder ben ik van mening dat dit topic beter past in ons subforum Videokaarten & Beeldschermen.
Schopje naar VB
Verder ben ik van mening dat dit topic beter past in ons subforum Videokaarten & Beeldschermen.
Schopje naar VB
www.google.nl
Het beste is inderdaad een HDMI splitter zoals hier al geopperd is, 1 in naar 4 uit, zo duur zijn die niet, zie linkje :mjthoek schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:16:
Ik wil graag een PowerPoint presentatie streamen naar 4 televisies tegelijk. Naar 1 lukt prima met de Chromecast, maar hoe gaat dit met 4 ? Kan dit met 4 x Chromecast of moet je iets kopen als de EZCast ProII, vind ik wel weer een kostbare oplossing. Het gaat om een normale Asus laptop en 4 Samsung televisies.
V&A aangeboden: HDMI 1x4 Splitter (Nieuw)
Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350
Anoniem: 472287
Sterk afhankelijk van hoe de TV's geplaatst zijn. Kabel is altijd beter. Anders is een Microsoft screencast stikje wellicht wat. Ik weet niet of je er met 4 tegelijk kan gebruiken
Sorry,vergeten te vermelden dat ik het draadloos wil doen, HDMI moet ik met kabels van 10 meter gaan werken
Dit is niet iets wat officieel ondersteund word maar heb hier iets gevonden.
Is dit een eenmalig iets, of moet dit voor langere tijd werken? Wat is precies de bedoeling?
Is dit een eenmalig iets, of moet dit voor langere tijd werken? Wat is precies de bedoeling?
Pagina: 1