Ik ben mijn knoppen voor beantwoorden, doorsturen e.d. kwijt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een gmail account. Sins enkele dagen, kan ik mijn knoppen voor beantwoorden, doorsturen e.d. niet meer vinden c.q. ik ben ze kwijt. Ik heb ondermeer bij instellingen gekeken en dingen aangevinkt maar dat helpt niet.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Welk apparaat? App of webclient? Wat heb je gedaan?

Welkom op tweakers, zoals je wellicht gemerkt hebt is eigen onderzoek verplicht en het is ook wel zo handig om zo veel mogelijk informatie te verstrekken, anders blijven we dingen raden die je wellicht al gezien of gedaan hebt.

Enige wat ik er nu over kan zeggen is dat de reply knop een icoon is rechtsbovenin je geöpende email, de 3 verticale puntjes openen een menu'tje waar dingen zoals forward en andere acties in staan.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 17:34:
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Er is een heel goede reden dat deze punten er staan. Het is dan ook de bedoeling dat je die invult zodat anderen niet hoeven te gokken of te vissen waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Verwijderd, welkom op Tweakers. Zoals de mensen hierboven aangeven zou het heel erg helpen als je zo veel mogelijk informatie over je situatie kan geven. Wij kunnen niet zien op welk apparaat met welke applicatie je een probleem hebt.

Kan je daarom de vragen die in het begin staan nog even aanvullen zodat we een completer beeld hebben? Lees ook nog even Het algemeen beleid #topicplaatsen door (en bij voorkeur de hele pagina) zodat je wat meer weet hoe je het beste hier kan reageren. Met een beetje meer moeite zal je zien dat GoT een fijne community is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O-) Bedankt voor de antwoorden. Het gaat om een ASUS laptop. Ik heb de gevraagde knoppen trouwens weer terug, dus probleem opgelost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar nu weten we nog niets. Behalve dan dat je een laptop hebt. Welk OS dan? Webinterface van Gmail, apart mail programma (welke dan), etc.

Fijn dat het is opgelost voor je, maar zou je toch nog kunnen uitleggen wáár je het probleem had en hoe het is opgelost? Dan kunnen anderen die hier mogelijk ook tegenaan lopen het antwoord vinden. :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1