Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[OS X]Geminimaliseerd venster heropenen met key command?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gitarist
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Het komt regelmatig voor dat ik een openstaand scherm minimaliseer (met CMD + M of het min-tekentje links bovenin). Een miniatuurversie van dat venster verschijnt dan rechtsonderin het dock.

Met CMD + Tab kan je switchen tussen geopende programma's, maar daarmee komt een geminimaliseerd venster niet naar voren toe. Dat kan voor zover ik weet alleen met de muis door te klikken op de miniatuurversie in het dock..
Maar nu vroeg ik mij dus af of daar ook een key-command voor bestaat?

TLDR: Is er een key-command om een geminimaliseerd scherm weer te heropenen (dus zonder de muis/trackpad te gebruiken?

Ik heb uiteraard al gegoogled op mijn probleem, maar óf er is geen oplossing, óf ik gebruik de verkeerde searchquery.

Ik gebruik een early 2015 MacBook Pro 13,3" met OS X Mojave.

Beste antwoord (via Gitarist op 16-11-2019 20:27)

• Wolfboy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Eerst met command+tab wisselen naar de app die je terug wil halen.
Dan, terwijl je de command knop nogsteeds ingedrukt hebt op alt drukken, en tegelijk loslaten :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Eerst met command+tab wisselen naar de app die je terug wil halen.
Dan, terwijl je de command knop nogsteeds ingedrukt hebt op alt drukken, en tegelijk loslaten :)

• Gitarist
  • Niet online
Wow, thanks @Wolfboy! Dat is het inderdaad!

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:28
Misschien ben ik een enorme azijnzeiker. Maar dit kan je toch zelf ook opzoeken? Het is letterlijk 2 minuten zoeken op Google. Is het makkelijker om dan een heel topic te openen? Er worden op Tweakers de laatste tijd topics geopend voor de meeste basale zaken.

• Gitarist
  • Niet online
@Volkan1984 Ik heb dik 10 minuten gegoogled met meerdere zoekfrases, maar niet het juiste antwoord gevonden

Gitarist wijzigde deze reactie 18-11-2019 16:02 (14%)

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:28
Gitarist schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:56:
@Volkan1984 Ik heb dik minuten gegoogled met meerdere zoekfrases, maar niet het juiste antwoord gevonden
Ik zocht op: open minimized windows Mac shortcut

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Volkan1984 schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:28:
Misschien ben ik een enorme azijnzeiker. Maar dit kan je toch zelf ook opzoeken? Het is letterlijk 2 minuten zoeken op Google. Is het makkelijker om dan een heel topic te openen? Er worden op Tweakers de laatste tijd topics geopend voor de meeste basale zaken.
Voor mensen die dit in de toekomst zoeken zijn er nu wat extra zoekwoorden beschikbaar :P

Volledig zinloos is het niet

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True