Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Monitor, voor beeld, usb voor toetsenbord en muis, geluid via jack, opladen via USBc van Surface Go met een enkele kabel
Wat is je budget?
Zo rond de 200 euro is wel prima. Minder is natuurlijk beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op een bureau, thuis. Toetsenbord via USB aan de monitor. Speakers via 3.5mm jack aan de monitor.
Ik heb zelf al gevonden:
Een Dell, en Lenovo monitor.
Belangrijkste vraag:
Hoe weet ik zeker dat een USBc monitor gaat werken in combinatie met een surface go.
DWZ ik wil zowel opladen, beeld, geluid en USB via de monitor laten lopen dmv een enkele USBc verbinding. Zijn alle USBc monitoren hiervoor geschikt? Gezien de verscheidenheid aan USBc implementaties en protocollen weet ik het niet zeker. Ervaringen dat een bepaalde monitor al dan niet werkt met een Surface Go hoor ik ook graag.
Ik zoek een?
Monitor, voor beeld, usb voor toetsenbord en muis, geluid via jack, opladen via USBc van Surface Go met een enkele kabel
Wat is je budget?
Zo rond de 200 euro is wel prima. Minder is natuurlijk beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op een bureau, thuis. Toetsenbord via USB aan de monitor. Speakers via 3.5mm jack aan de monitor.
Ik heb zelf al gevonden:
Een Dell, en Lenovo monitor.
Belangrijkste vraag:
Hoe weet ik zeker dat een USBc monitor gaat werken in combinatie met een surface go.
DWZ ik wil zowel opladen, beeld, geluid en USB via de monitor laten lopen dmv een enkele USBc verbinding. Zijn alle USBc monitoren hiervoor geschikt? Gezien de verscheidenheid aan USBc implementaties en protocollen weet ik het niet zeker. Ervaringen dat een bepaalde monitor al dan niet werkt met een Surface Go hoor ik ook graag.