[Apple TV+] sharen naar Family bij activatie in sub account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Ik heb een Apple family account waarvan ik de beheerder ben, Hier heb ik mijn kinderen ondergebracht. Nu heeft 1 van mijn kinderen een nieuwe iPhone aangeschaft en heeft hiermee recht op 1 jaar gratis Apple TV+.

Als zij dit abonnement activeert vanaf haar account op haar iPhone, kan dan iedereen die onder het family account valt hier gebruik van maken of moet ik daarvoor iets anders doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AutCha schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:31:
Ik heb een Apple family account waarvan ik de beheerder ben, Hier heb ik mijn kinderen ondergebracht. Nu heeft 1 van mijn kinderen een nieuwe iPhone aangeschaft en heeft hiermee recht op 1 jaar gratis Apple TV+.

Als zij dit abonnement activeert vanaf haar account op haar iPhone, kan dan iedereen die onder het family account valt hier gebruik van maken of moet ik daarvoor iets anders doen?
Nee dat werkt niet zo helaas, dat soort deals zijn voor de houder van dat iCloud account.

Wil je voor de hele iCloud familie Apple+ dan dien je dit als beheerder af te sluiten.
Zie ook. https://www.imore.com/family-sharing-tv-how-does-it-work

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 15-11-2019 11:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Jammer, maar bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Eh.. Jawel, dat werkt prima. Van de week nog gedaan. Ik ben de beheerder en iemand anders had geactiveerd en ik heb een jaar gratis (de rest van de family ook)
Staat gewoon in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Archie_T schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:49:
Eh.. Jawel, dat werkt prima. Van de week nog gedaan. Ik ben de beheerder en iemand anders had geactiveerd en ik heb een jaar gratis (de rest van de family ook)
Staat gewoon in de voorwaarden.
Dat zou mooi zijn. Ga het vanavond eens proberen, zal laten weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Gelukt! Apple TV+ gratis abonnement dat is geactiveerd op een kinderaccount, is direct bruikbaar op alle andere gezinsaccounts.

Vergeleken met Disney+ of Videoland is het aanbod wel erg mager. Maar wellicht komt daar verandering in. Wel handig dat je ook series/films kan opzoeken die op Netflix beschikbaar zijn, als je deze aanklikt dan opent de Netflix app. Hopen dat andere streaming aanbieders daar ook in opgenomen kunnen worden, dan is Apple TV een centrale hub die je automatisch doorzet naar de goede aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat laatste is niet exclusief voor Apple+ overigens. Dat zit in de AppleTV app.

Hoe heb je het uiteindelijk werkend gekregen? Want ik als hoofd beheerder heb een jaar gratis maar een ander account in ons gezien geniet daar niet van en kreeg maar een weekje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1