Mijn vraag
Het volume uit de Salora soundbar verspringt van zeer zacht naar redelijk luid, wanneer aangesloten via S/PDIF of 3,5mm jack. Vooral bij Youtube filmpjes, maar in mindere mate ook bij het luisteren naar muziek via iTunes.
Relevante software en hardware die ik gebruik
En wat verklaart dan dat het geluid niet continu zacht is maar onregelmatig vrij luid en dan weer heel zacht?
Bedankt voor het lezen en de feedback! En sorry voor de misschien 'domme' vraag, maar ik heb geen verstand van audio/hi-fi
Het volume uit de Salora soundbar verspringt van zeer zacht naar redelijk luid, wanneer aangesloten via S/PDIF of 3,5mm jack. Vooral bij Youtube filmpjes, maar in mindere mate ook bij het luisteren naar muziek via iTunes.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10
- Opera 64.0.3417.92
- Microsoft Edge
- In Opera en in Edge browser geprobeerd, geen verschil.
- Aangesloten via S/PDIF of 3,5mm jack, geen verschil.
- Windows audio settings bij langs gelopen, probleemoplosser uitgevoerd, heeft niks opgelost.
- Aansluiting kabels gecontroleerd
- Via Bluetooth op PC geprobeerd, die doet het wel prima.
- Op de TV geprobeerd via S/PDIF en 3,5mm jack, doet het prima.
- Gezocht naar vergelijkbare posts op dit forum, deze gevonden waar volgens mij een versterkertje(?) wordt aangeraden: wileazy in "Geluid zacht"
En wat verklaart dan dat het geluid niet continu zacht is maar onregelmatig vrij luid en dan weer heel zacht?
Bedankt voor het lezen en de feedback! En sorry voor de misschien 'domme' vraag, maar ik heb geen verstand van audio/hi-fi

[Voor 11% gewijzigd door scriptician op 15-11-2019 12:27]
Ryzen 2700x | 5700XT Red Devil | G.Skill 16GB 3200Mhz