Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri242
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-09-2021
Voor mijn project op school moet ik verschillende mogelijkheden onderzoeken van Wi-Fi 6. Een onderzoek vraag die ik reeds niet op kon lossen is als volgt:
Wanneer je een Wi-Fi 6 router hebt en die verbind met verschillende Wi-Fi 5&6 devices. Krijgen Wi-Fi 6 apparaten nog wel Wi-Fi 6 functionaliteiten, of wordt deze teruggebracht naar Wi-Fi 5 ondersteuning?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41

lier

MikroTik nerd

youri242 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:59:
Een onderzoek vraag die ik reeds niet op kon lossen is als volgt:
Wanneer je een Wi-Fi 6 router hebt en die verbind met verschillende Wi-Fi 5&6 devices. Krijgen Wi-Fi 6 apparaten nog wel Wi-Fi 6 functionaliteiten, of wordt deze teruggebracht naar Wi-Fi 5 ondersteuning?
Wat heb je gedaan om de vraag te beantwoorden?
Welke bronnen heb je gebruikt?
Welke zoektermen heb je gebruikt?
offtopic:
Huiswerkvragen kan je niet, zonder enig duiding van inzet, zomaar hier posten...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:18
Gewoon door zoeken in een zoekmachine en zelf logisch nadenken en een conclusie trekken zoals ze hier ook doen:
Maar Tweakers is er niet voor om jouw onderzoeks vraag te beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goedemorgen @youri242, Welkom (terug) op GoT *O*

Het plaatsen cq. dumpen van onderzoek- danwel huiswerkvragen is hier op GoT niet de bedoeling.
Het is juist het idee van zo'n opdracht dat je het zelf uitzoekt, en niet hier de oplossing vraagt ;) .

Je docent (of eventuele klasgenoten) zijn de eerste sparringpartners, die hebben namelijk of de opgave bedacht, of kennen de context.

www.google.nl

Dit topic is gesloten.